۰
فرماندار خاش:

تأمین نان باکیفیت، حق طبیعی شهروندان است

فرماندار خاش گفت: پخت و تأمین نان باکیفیت سفره‌های مردم، حق طبیعی و از مطالبات مهم شهروندان در این شهرستان به شمار می‌رود.
تأمین نان باکیفیت، حق طبیعی شهروندان است
 به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، صاحب گل صالحی در نشست آموزشی و توجیهی خبازان خاش بیان کرد: همه خبازان وظیفه دارند برای تأمین نان باکیفیت آموزش‌های لازم را فراگیرند، تا شاهد افزایش شاخص‌های رضایتمندی مردم باشیم.
 
وی تصریح کرد: یک خباز خوب بدون در اختیار داشتن آرد و دستگاه باکیفیت، می‌تواند، نانی باکیفیت پخت و تحویل مردم بدهد، اما یک فرد آموزش ندیده و نابلد قطعاً اگر آرد باکیفیت و دستگاه سالم در اختیارش باشد، نمی‌تواند رضایت مشتریان را جلب کند.

 صالحی ادامه داد: تشویق و تنبیه خبازان و نیز تشدید کارهای نظارتی، بازرسی و کیفیت بخشیدن به پخت نان و توجه به مقوله‌های بهداشتی و آموزشی در دستور کار بوده و هدف مهم دولت، تأمین رضایت مردم است.

 فرماندار خاش عنوان کرد: باتوجه‌به اینکه در این شهرستان زمینه برای گازکشی خبازی‌ها وجود دارد، بنابراین از همه خبازان انتظار داریم، نسبت به لوله‌کشی و خرید انشعاب گاز جهت واحد خبازی خود اقدام کنند.

وی اظهار کرد:  در خاش ۱۲۱ خبازی نوع یک و دو شامل ۱۰۴ خبازی نوع یک و ۱۷ واحد نوع دو فعالیت دارند که ماهانه کمتر از ۲ هزار تن سهمیه آرد دریافت می‌کنند.

انتهای خبر/
دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۳
کد مطلب: 453669
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *