۰
امام جمعه خاش:

عمل به سیره نبوی، رمز رستگاری در دنیا و آخرت است

امام جمعه خاش گفت:عمل به سیره نبوی، رمز رستگاری در دنیا و آخرت است .
عمل به سیره نبوی، رمز رستگاری در دنیا و آخرت است
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما،حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا دهقان در مراسم جشن بزرگ وحدت بیان کرد: هرگاه سیرت نبوی در زندگی فردی و اجتماعی انسان‌ها پیاده شود در آن جاودانگی بوده و ارتباط انسان با خدای متعال برقرار و با تکامل انسانی، نور، روشنایی و هدایت نصیب انسان می‌شود و از تاریکی‌ها و گمراهی نجات می‌یابد.

وی تصریح کرد: پیامبر اسلام (ص) در وحدت، اخلاق نیک و حسنه الگوی شاخص بوده و تمام رفتار و حسن سلوک ایشان برای امت اسلامی پسندیده و قابل ارج است، بنابراین توصیه قرآن، دین و بزرگان بر این است که سیره نبوی در زندگی مردم جریان داشته باشد.


امام جمعه شهرستان خاش افزود: امت اسلامی در وحدت اشتراکات جداناپذیری دارند در این زمینه تلاش برای استحکام اخوت و برادری در جامعه تأثیر بسزایی در خنثی سازی فتنه و ترفندهای دشمنان دارد.

حجت الاسلام والمسلمین دهقان ادامه داد: مسلمانان شیعه و سنی، فارس و بلوچ در ایران و منطقه سیستان و بلوچستان از سال‌های دور تاکنون در کنار یکدیگر زندگی مسالمت‌آمیزی داشته و با هم وابستگی، تعلق و ارتباط بسیار نزدیک و حسنه‌ای دارند، بنابراین تقویت وحدت و انسجام ملی یکی از نیازهای مهم در جامعه به شمار می رود.

انتهای خبر/
سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب: 453292
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *