۰
امام جمعه شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

بیمارستان های صحرایی چهره رحماء بینهم بسیج را نشان داد/ ثمره شیرین اتحاد و همبستگي حفظ امنیت کشور است

امام جمعه شهرستان خاش گفت: بیمارستان های صحرایی چهره رحماء بینهم بسیج را نشان داد و از بهترين خدمت نظام به مردم مناطق محروم است.
بیمارستان های صحرایی چهره رحماء بینهم بسیج را نشان داد/ ثمره شیرین اتحاد و همبستگي حفظ امنیت کشور است
به گزارش تفتان ما، حجت الاسلام محمدحسين ميري در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهرستان خاش، با اشاره به حماسه 9 دي، اظهار كرد: اين حماسه ابعاد و برجستگي هاي خاصي دارد به گونه اي كه در فتنه 88 مردم ما اوج وفاداري و اتحاد خود را در شكستن برنامه ها و توطئه هاي شوم فتنه گران نشان دادند و به جهانيان ثابت كردند كه روح انقلابي مردم ايران اسلامي براي هميشه زنده و جريان دارد.
 وي تصريح كرد: دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در هر دوره و زماني تلاش مي كنند تا راه نفوذي براي خود پيدا كنند تا انقلاب اسلامي ايران را در دوره هاي مختلف با هجمه ها و تهديد هاي جدي روبه رو كنند اما اين كشور در 37 سال در هر عصر و زماني مانند سال 88 و حماسه 9 دي ثابت كرد كه با بصيرت و ولايتمداري در مسير ارزشها و دفاع از آرمان هاي بلند امام خميني(ره) و انقلاب اسلامي حركت مي كند.
حجت الاسلام ميري اذعان كرد: حوادث و اتفاقاتي كه در سال 88 رخ داد بعنوان مهمترين روزها و سرنوشت ساز براي ايران اسلامي رقم خورد و اتفاقات مبارک و خوش‌یمن در حمایت از حقیقت اسلام و انقلاب بود که ناامیدی دشمنان را رقم زد.
وي با اشاره به امنيت كشور ايران اسلامي، گفت: با توجه به وضعیتی که در ساير نقاط جهان مشاهده مي كنيم، كشور ايران اسلامي امنيت بسيار خوبي دارد كه بايد شكرگذار اين نعمت امنيت باشيم.
وي اذعان كرد: این امنیت در راستای روحيه جهادي و فداكاري است که در ميان مردم اين كشور وجود دارد و  برپایی بیمارستان صحرایی در اين استان محروم مصداق این روحیه جهاد و ازخودگذشتگي است.
حجت الاسلام ميري خاطرنشان كرد: اين بيمارستان ها تمرين دوباره اي براي حوادث غرمترقبه اي است كه اتفاق مي افتد و بيمارستان هاي صحرايي براي بهره مندي و شناسايي توان و قدرت نيروها و رسيدگي به بهداشت و مسائل مربوط به سلامتی مردم موثر و مفید است.
وی با بيان اينكه بیمارستان های صحرایی مکانی جهت ارائه خدمت در مناطق محروم جامعه است، تصريح كرد: در اين مناطق يا مردم از مسائل بهداشتي آگاهی ندارند يا توان استفاده از امكانات پزشکی را ندارندکه برپایی آن می تواند در ارتقای سلامت و بهداشت مردم اين مناطق موثر باشد.
امام جمعه شهرستان خاش با تبريك هفته وحدت و ميلاد حضرت رسول اكرم(ص)، بيان كرد: همه ي مسلمانان وظيفه دارند به سيره و روش رسول مكرم اسلام(ص) عمل كنند و در زندگي خود نيز آنها را سرلوحه و سرمشق قرار دهند.
وي با اشاره به تفرقه و جدايي در بين مسلمانان، گفت: دشمنان نظام در هر مقطع زماني براي ايجاد تفرقه بين شيعه و سني دست به كار مي زنند و همواره بر طبل تفرقه و جدايي مي كوبند و از اتحاد و همبستگي هراس دارند.
حجت الاسلام ميري خاطرنشان كرد: وحدت سنت الهي و ماندگار است و هفته وحدت محور همبستگي، برادري، برابري و اتحاد در بين امت اسلامي است و بايد اين وحدت و يكپارچگي بيش از پيش حفظ و تقويت شود.
وي به تذكرات مقام معظم رهبري در خصوص دشمني آمريكا با ايران اشاره كرد و افزود: دولت بايد جواب قاطع ملت ايران را  از طريق وزارت امور خارجه به دشمنان اعلام كند و بر لبخند دشمنان صبر نكند و پاسخ دندان شكني به آنها بدهد.
حجت الاسلام ميري اذعان كرد: همانطورکه مقام معظم رهبری فرمودند: آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند، حال آنها با تصویب طرح خود مبنی بر تهیه ویزا برای کسانی که به ایران و چند کشور دیگر سفر کردند برای سفر به آمریکا و مصادره اموال توقیفی ایران و حرکات دیگرشان این بی اعتمادی را نشان دادند.
وي اذعان كرد: الان رکود عجیبی درکشور شکل گرفته و شکست این رکود وابسته به خارج نیست و ما نباید نگاهمان به خارج باشد بلکه باید تکیه‌مان به اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی باشد.
حجت الاسلام ميري با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار كرد: داوطلبان انتخابات مجلس،‌ اخلاق انتخاباتی را رعایت و همواره به قانون پایبند باشند.
انتهاي پيام/
جمعه ۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۳
کد مطلب: 423004
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *