۰
مدیر آموزش و پرورش خاش:

دانش آموزان خاشی رتبه دوم جشنواره نوجوان خوارزمی را کسب کردند

مدیر آموزش و پرورش خاش گفت: دانش آموزان با استعداد متوسطه اول این شهرستان در نهمین دوره مسابقات جشنواره نوجوان خوارزمی رتبه دوم کشوری را کسب کردند.
دانش آموزان خاشی رتبه دوم جشنواره نوجوان خوارزمی را کسب کردند
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما،عبدالوهاب شهنواز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: دانش آموزان «کوثر ریگی» در محور ادبیات فارسی، «معصومه قلندرزهی»، «فاطمه فیض آبادی»، «عامر ریگی» و «مصطفی کردی» در قسمت دست سازه‌های خلاقانه و طراحی اسباب بازی در نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی موفق به کسب مقام دوم کشوری شدند.

وی اظهار کرد: بدون تردید، اینگونه موفقیت‌ها در سایه ایمان به خدا، تلاش و پشتکار و خودباوری و دعای خیر والدین به دست آمده، در این راستا نقش معلمان و دبیران دلسوز و زحمتکش نیز بر هیچکس پوشیده نیست، بنابراین شایسته است همه ما شکرگزار الطاف حضرت باری تعالی و قدردان تلاش‌های بی وقفه دانش آموزان مستعد و توانمند باشیم.

گفتنی است مدیر آموزش و پرورش شهرستان خاش در همین راستا پیام تبریکی صادر کرد.

در این پیام آمده است: درخشش بی سابقه دانش آموزان متوسطه دوره اول شهرستان خاش، در بزرگترین ماراتن علمی کشور، در نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی که موفق به کسب مقام دوم کشوری در سه محور ادبیات فارسی، دست سازه‌های خلاقانه و طراحی اسباب بازی شده‌اند را به جامعه فرهنگی شهرستان، مدیران محترم مدارس دوره اول متوسطه دبیران ساعی، اولیا گرامی، ناظران، کارشناسان، معاونت آموزش متوسطه و ریاست شورای آموزش و پرورش شهرستان خاش و تمامی دلسوزان به نظام مقدس تعلیم و تربیت تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و مشارکت و حمایت همه آحاد ملت روز به روز شاهد موفقیت فرزندان این سامان باشیم.

انتهای خبر/
 
 
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب: 453459
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *