۰
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خاش:

۹ شهيد دانش آموز در شهرستان خاش/ شهداي دانش آموز بهترين الگوي استكبارستيزي و مقاومت براي دانش آموزان جامعه هستند

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه شهرستان خاش گفت: شهرستان خاش در دروان جنگ تحميلي 9 شهيد دانش آموز تقديم انقلاب اسلامي كرده است.
۹ شهيد دانش آموز در شهرستان خاش/  شهداي دانش آموز بهترين الگوي استكبارستيزي و مقاومت براي دانش آموزان جامعه هستند
به گزارش  تفتان ما ، حجت الاسلام عبدالواحد سپاهي در مراسم يادواره شهداي دانش آموز كه در كانون فرهنگي اجتماعي سپاه خاش برگزار شد، با بيان اينكه دانش آموزان الگوي بي نظير بصيرت و ولايتمداري در كشور هستند، اظهار كرد: طبق آيه صريح قرآن كريم، "شهداء همواره نزد پروردگارشان روزي مي خورند و در بهشت برزخي به فكر خانواده و دوستانشان هستند" و لذا بايد همه آحاد جامعه سيره و زندگاني شهداء و امام شهيدان را در زندگي خود سرلوحه و الگو قرار دهند.
 
وي بيان كرد: بدون شك درخشش و عظمت امروز ايران مديون خون شهداء و ولايت است و انتشار و صدور اين انقلاب به جهان از اهداف امام راحل معمار بود.
 

 
حجت الاسلام سپاهي گفت: شهداء در نزد پروردگار جايگاه و مقامي بسيار بالا دارند و شهرستان خاش در دروان دفاع مقدس 9 شهيد دانش آموز تقديم انقلاب و دفاع از جمهوري اسلامي كرده است.
 
* يادواره شهداء، پاسداري از ارزش هاي انقلاب اسلامي است
امام جمعه و رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان خاش در ادامه اين مراسم، گفت: يادواره شهداء، پاسداري از ارزش هاي انقلاب اسلامي است و گسترش اين ارزش ها به نسل هاي جديد بسيار ضروري و از اهميت بسزايي برخوردار است.
 

 
حجت الاسلام غلامرضا دهقان با بيان اينكه زندگينامه شهداء چراغ راه هستند، تصريح كرد: دانش آموزان بايد راه اين شهداء را با تحصيلات و انجام اعمال درست ادامه دهند و آن ها را در زندگي سرمشق و سرلوحه قرار دهند.
 
* بي ترديد اگر شهداء نبودند ما امروز وضعيتي مانند افغانستان، سوریه و عراق داشتيم
فرمانده سپاه شهرستان خاش نيز در ادامه اين يادواره، گفت: بي ترديد اگر شهداء نبودند ما امروز وضعيتي مانند افغانستان، سوریه و عراق داشتيم و با نا امنی دست و پنجه نرم می کردیم.
 
سرهنگ پاسدار حسن فضلي بيان كرد: در دوان دفاع مقدس بسياري از برادران اهل سنت نيز هم ركاپ برادران اهل تشيع در صحنه هاي نبرد حضور داشتند و به درجه رفيع شهادت نائل آمدند و از خاك و ناموس خود دفاع كردند.
 

 
وي با بيان اينكه دانش آموزان نقش بسيار مهم و حياتي در حفظ و صيانت از كيان انقلاب دارند، گفت: دانش آموزان بايد در اين برهه مهم و خطرناك با اقدامات مناسب خود در اقتدار و سربلندي ايران اسلامي گام بردارند و آينده اين كشور را تضمين كنند.
 
گفتني است؛ در ادامه اين مراسم دانش آموزان به اجراي سرود پرداختند و در پايان از دانش آموزان ممتاز و نمونه و خانواده معظم شهداي دانش آموز شهرستان خاش تجليل شد.
 

.

.

.

.

.

.

.


انتهای پیام /
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب: 442148
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *