۰
امام جمعه خاش:

روحیه و تفکر بسیج جهانی شده است

امام جمعه خاش گفت: امروز این روحیه و تفکر بسیج جهانی شده است.
روحیه و تفکر بسیج جهانی شده است
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما ،حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بیان کرد: : به فرمایش مقام معظم رهبری بسیج وارداتی نیست بلکه از بطن همین انقلاب شکل گرفت البته که ریشه در منابع عظیم اسلامی ما دارد از ویژگی‌های بسیج فروتنی در مقابل مؤمنو دربرابر دشمن مقاوم بودن است.

امام جمعه خاش با اشاره به ویژگی‌های بسیجیان عنوان کرد: امروزه به برکت همین ویژگی‌ها و به برکت خون پاک شهدا و پیروی از فرامین رهبری، انقلاب اسلامی ما استمرار یافته است و مادامی که ما این رویکرد را در پیش بگیریم به فضل الهی پیشرفت و ابادانی کشور را شاهد خواهیم بود.


وی اظهار کرد: عامل موفقیت بسیج را در‌ایمان بسیجیان است واگرنه صرفاً تجهیزات کار را پیش نمی‌برد.

حجت الاسلام والمسلمین دهقان با اشاره به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی تصریح کرد: این نیروی‌ایمان و انسجام است که چهل و هشت روز از این جنگ بسیار نابرابر در مردم مظلوم غزه با این تعداد کم نیرو درمقابل یک ارتشی که چهارمین ارتش دنیا است‌ایستادگی کردند و درنهایت مجبور به پذیرش خواسته‌های مقاومت شد و این قدرت‌ایمان و روحیه بسیجی است.

امام جمعه خاش با توجه به پیش رو بودن ایام شهادت حضرت فاطمه فرارسیدن این ایام را تسلیت گفت و افزود: حضرت فاطمه(س) می‌فرماید: خداوند‌ایمان را مایه پاکیزگی شما از شرک قرار داد‌ایمان اعتراف به وحدانیت خدا و نبوت رسول گرامی اسلام و پایندی به واجبات است و نماز هم برای پاکیزگی و دوری از کبر واجب شده است.

وی افزود در استانه فاطمیه اول هستیم زندگی حضرت فاطمه برای همه ما سراسر پند و درس و حکمت است حضرت در خطبه فدکیه حضار را به اهمیت دادن به فرامین قران دعوت می‌کند و گلایه‌مندی می‌کند از اعضای ان مجلس که شما از قران فاصله گرفتید و زمانی که قران بین شما هست چرا از ان منحرف شدید پس چه خوب است جامعه اسلامی به فرامین قران در زمینه‌های مختلف پایبند باشد.


امام جمعه خاش با تبریک روز نیروی دریایی ارتش در هفتم اذرگفت: خداوند منان را شکرگزاریم که جغرافیای ایران اسلامی انقدر پهناور است که در عرصه‌های مختلف میدان دارد و خوشبختانه مقام عظمای ولایت سواحل مکران را که بخشی از استان ماست بحث توسعه انرا دستور دادند به طور جد انجام شود و بستر عظیم اقتصادی خواهد بود.

وی بیان خاطرنشان کرد: نیروی دریایی ما برای اولین بار توانستند با ناوگان ساخت ایران اسلامی اقیانوس پیمایی کند و این باعث تعجب همگان شد.

این مقام مسئول پیش رو بودن شهادت دکتر فخری‌زاده دانشمند بزرگ هسته‌ایی را تسلیت گفت و افزود: این دانشمند هسته‌ای ما که در تولید واکسن کرونا هم نقش داشت توسط رژیم تروریستی اسرائیل که دیگران را تروریست می‌خواند به شهادت رسید.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: روز هشتم اذر روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین است کسانی که جان و مال خود را به بهای ازادی وطن و کشور خود فدا می‌کنند و مطابق دستور اسلام وظیفه ما اعلام همبستگی با مظلوم است بالغ بر ده میلیون نفر از مردم کشورمان برای جنگ با اسرائیل اعلام امادگی کردند و این گویای همبستگی مردم ایران با ملت مظلوم فلسطین است.

پایان خبر/
جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب: 453529
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *