۰

جلسه کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان تفتان برگزار شد

جلسه کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان تفتان با حضور فرماندار، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان، مدیران اداری و کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این شهرستان برگزارشد.
جلسه کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان تفتان برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما ،علیرضا شهنوازان فرماندار شهرستان تفتان عنوان کرد : انقلاب اسلامی و ثبات نظام جمهوری اسلامی ایران و آرامش کشور را ثمره خون شهدا و ایثارگرانی دانست که با بهره‌گیری از فرهنگ غنی ایثار و شهادت در راه مکتب و میهن خود جانفشانی نمودند و زنده نگه داشتن یاد و نام آنان که ایثار آنها تاثیر ارزشمند معنوی داشته که با عظمت و اقتدار کشور گره خورده است.


فرماندار تفتان  خاطرنشان کرد: تاثیر فرهنگ ایثار و شهادت در کشور ما زمین تا آسمان با کشورهای دیگر متفاوت است و نباید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با الگو گیری از غرب به بیراهه رفت و جهت گیری ها باید در راستای انقلاب اسلامی باشد.


مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان وبلوچستان در ادامه اين جلسه بیان كرد: كارگروه ترويج فرهنگ ايثار و شهادت با هدف نهادينه كردن فرهنگ شهادت و ايثارگری و گسترش اين مهم در تمامی شهرستان‌های استان تشكيل خواهد شد.


محمد ناظری  تصريح كرد: اميد است بتوانيم با افزايش هماهنگی بين دستگاه‌های مرتبط و ترويج افكار و عقايد شهيدان، بخشی از وظايف خود نسبت به شهيدان سرافراز انقلاب اسلامی را به انجام برسانيم.


وی  افزود: رييس كارگروه ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در شهرستان‌ها، فرماندار هر شهرستان است، رييس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان به عنوان دبير كارگروه و ادارات و نهادها و یگان های نیروهای مسلح نيز از ديگر اعضای اين كارگروه خواهند بود


مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تصريح كرد: ساير مسوولان شهرستاني كه بتوانند اين كارگروه را در راستاي رسيدن به هدف والای خود يعني تعميق و گسترش فرهنگ ايثار و شهادت كمك نمايند، با هماهنگی فرماندار هر شهرستان و بدون حق رای می توانند در اين كارگروه شركت داشته باشند.

انتهای خبر/
 
 
سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب: 453604
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *