۰
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق خبر داد

رصد کامل تحرکات گروه‌های تروریستی در مرزها

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور گفت: هرگونه تحرکات گروه‌های تروریستی در مرزها رصد شده و اقدامات خرابکارانه آنها که با حمایت مستقیم آمریکا صورت می‌گیرد، خنثی می‎شود.
رصد کامل تحرکات گروه‌های تروریستی در مرزها
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، سردار محمد مارانی در دیداری که فرماندهان قرارگاه قدس و فرمانده سپاه سلمان با رییس‌کل دادگستری سیستان و بلوچستان داشتند، ضمن گرامیداشت یاد شهدای 7 تیر از همکاری قوه قضاییه با قرارگاه قدس قدردانی کرد و اظهار داشت: استان سیستان و بلوچستان در مقوله امنیت در نقطه ایده آل و مطلوبی قرار دارد.
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور از انجام اقدامات مطلوب امنیتی در مرزهای استان خبر داد و گفت: هرگونه تحرکات گروه‌های تروریستی در مرزها رصد شده و اقدامات خرابکارانه آنها که با حمایت مستقیم آمریکا صورت می‌گیرد، خنثی می‎شود.
سردار مارانی ضمن تشریح اقدامات انجام شده برای برقراری امنیت پایدار در منطقه، تصریح کرد: امیدواریم امسال نیز همچون سال‌های گذشته با تعامل دستگاه قضا و سپاه پاسداران در راستای برقراری امنیت پایدار؛ شاهد اتفاقات خوب در استان باشیم.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۹ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب: 433723
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *