۰
در راستای كمك به افراد نيازمند؛

بيش از يك هزار سبد غذايي و حمايتي در بين نيازمندان شهرستان خاش توزيع شد + تصاوير

در راستای كمك به افراد نيازمند؛ يك هزار و 30 سبد غذايي و حمايتي در بين نيازمندان و خانواده های بی سرپرست بخش هاي مركزي و نوك آباد شهرستان خاش توزيع شد.
بيش از يك هزار سبد غذايي و حمايتي در بين نيازمندان شهرستان خاش توزيع شد + تصاوير
مجتبي شجاعي بخشدار مركزي خاش در حاشيه توزيع اقلام حمايتي بين نيازمندان، در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: به منظور ترويج و ترغيب ارزشهاي انساني بشر دوستانه و كمك به نيازمندان و فقرا و با حفظ ش‍أن انساني آنان بسته هاي حمايتي لوازم التحرير و مواد غذايي در اين شهرستان توزيع شد.
 
وي با بيان اينكه در اجراي اين طرح خيرين نقش مهمي داشتند، تصريح كرد: این بسته ها به صورت عام شامل برنج، روغن، قند، شکر، حبوبات، رب گوجه فرنگي و در بعضی مکان ها، گوشت مرغ و گوسفند و ماهي اضافه و در بعضي از مناطق نيز لوازم التحرير در این سبد غذایی جای می گیرد و همه این بسته ها با توجه به حمایت خیرین توزیع می شود.
 
شجاعي با بيان اينكه يكي از مهمترين ويژگي ها و خصوصيات اخلاقي مردم، مشاركت داوطلبانه در كارهايي است كه نياز به نيروي انساني و مالي دارند، گفت: خوشبختانه در اين اقدام نوع دوستانه تعداد 330 بسته غذايي و حمايتي و بيش از 300 بسته لوازم التحرير بين نيازمندان و خانواده شهداء و جانبازان روستاهاي بخش مركزي خاش توزيع شد.
 
وي خاطرنشان كرد:‌ اين اقدام براي نخستين بار در اين شهرستان انجام شده كه خوشبختانه با اين اقدام نوع دوستانه و خداپسندانه غنچه خنده بر لبهايي افراد نيازمند شگفت و اين اقدام بارقه اي از اميد و آرزو در دل مردم روستانشين و نيازمند ايجاد ميكند كه بايد مستمر باشد.
 
شجاعي با بيان اينكه رسيدگي به امورات نيازمندان از تاكيدات رهبر معظم انقلاب و دين مبين اسلام است، گفت: رفع مشكلات و مطالبات اين قشر از جامعه بايد همواره در دستور كار مسئولان نظام باشد.
 
وي با تاكيد بر ورود رسانه هاي جمعي براي نهادينه سازي اين فرهنگ، اذعان كرد: رسانه ها اعم از مكتوب و مجازي و ملي بايد مردم را جهت دستگيري از نيازمندان و فقرا تشويق كنند و به صورتي برنامه ريزي كنند كه آنها به سوي اين كمك هاي تاثيرگذار ترغيب شوند.
 
وي با بيان اينكه با شناسایی و معرفی نیازمندان به خیران به دنبال رفع نیازهای اقشار ضعیف و آسیب‌دیده هستیم، اظهار كرد: از همه خيرين شهرستان خاش كه در اين امر خداپسندانه گام برداشتند تقدير و تشكر ميكنيم و اميدواريم بتوانیم حرکاتی از این دست را به صورت مستمر انجام دهیم.
 
به گزارش خبرنگار تفتان ما از بخش نوك آباد؛ همچنين خیران و نیکوکاران بخش نوك آباد خاش نيز جهت تامین نیازهای دانش آموزان این بخش تعداد 400 بسته حمايتي با ارزش ريالي یک میلیارد و 640 میلیون ریال کمک کردند که این کمکها در قالب تهیه پوشاک و لوازم التحریر و لباس بین نیازمندان توزیع شد.
 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

انتهاي پيام/
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 435022
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *