۰
پایبندی به اهداف بسیح، تضمین کننده عدالت و آزادی است

امام جمعه اهل سنت خاش: مردم ایران همه بسیجی و وفادار به اسلام و کشور هستند/ دولت در تحقق وعده هایش صداقت پیشه کند

امام جمعه مسجد جامع توحیدیه اهل سنت شهرستان خاش گفت: مردم همیشه در صحنه، ولایی و استکبار ستیز ایران همه بسیجی، پای در رکاب رهبری و عاشق اسلام و کشور هستند.
امام جمعه اهل سنت خاش: مردم ایران همه بسیجی و وفادار به اسلام و کشور هستند/ دولت در تحقق وعده هایش صداقت پیشه کند
به گزارش تفتان ما، مولوی محمدعلی شهنوازی در خطبه های این هفته نماز جمعه افزود: بسیج مظهر استقامت و شجاعت و کرامت انسانی بوده و ابهت و اقتدار آن، عظمت و شکوه ایران و اسلام است.

وی اظهار کرد: حضور بسیج در عرصه های مختلف داخلی و خارجی توانسته به اسلام و کشور جایگاه و اعتبار هدیه کند.

امام جمعه اهل سنت خاش گفت: تحریمهای آمریکا و غرب در سی و هفت سال از تاریخ انقلاب بی اثر مانده و در این دوره جدید نیز به یاری خدای متعال و همت مردم ولایتمدار و بسیجیان سخت کوش خنثی می شوند.
مولوی شهنوازی ادامه داد: ایران اسلامی با داشتن رهبری عالی و مقتدر و ملتی شجاع و همیشه در صحنه توانسته عظمت خود را به رخ جهانیان بکشاند.
امام جمعه اهل سنت خاش از عملکرد دولت در مبحث محقق نشدن وعده هایش انتقاد کرد و افزود: سی و هشت سال است که در این شهرستان پروژه های بزرگ و شاخصی کار نشده و مردم ما همچنان در انتظار تحقق وعده ها هستند لذا دولت در این موضوع صداقت پیشه کند.
مولوی شهنوازی بیان کرد: پروژه گازرسانی به شهر خاش همچنان مبهم بوده و به نظر می رسد دولت برای اجرای آن برنامه ای مدون ندارد.
وی گفت: مبحث آبرسانی به خاش از کارواندر سالهاست که مطرح می شود اما در عمل کاری صورت نمی پذیرد.
انتهای پیام/
جمعه ۲۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۴
کد مطلب: 435502
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *