۰
خبرنگاران مدافع حرم، فریاد انسانهای مظلوم و بی دفاع هستند؛

تکریم شهید عرصه رسانه و خبر در خاش/ شهید خزائی مدافع راستین اسلام و انقلاب اسلامی بودند

شهید محسن خزائی بعنوان یک خبرنگار ارزشی و مطیع اسلام و رهبری، مدافع واقعی و راستین اسلام و انقلاب بودند که در سوریه مظلومیتها را فریاد زدند و هم اینک مورد تکریم واقع شده اند.
تکریم شهید عرصه رسانه و خبر در خاش/ شهید خزائی مدافع راستین اسلام و انقلاب اسلامی بودند
به گزارش تفتان ما، مردم شهرستان خاش بر حسب وظیفه خود با برپائی آئین بزرگداشتی از مقام والای شهید محسن خزائی خبرنگار مدافع اسلام تجلیل کردند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در اين آيين، اظهار كرد: اسلام و کفر متضاد هم بوده و هرگز در کنار هم قرار نمی گیرند لذا حضور غیورمردانی چون شهید خزائی در جبهه مقاومت و ایثار و دفاع از مظلومان کاری بزرگ و ماندگار است.

حجت الاسلام عیسی بزمانی افزود: شهیدان مدافع حرم سرمایه های ارزشمندی هستند که در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی جاودانه هستند.

این مسئول ادامه داد: یاد و خاطره شهیدان راه اسلام و انقلاب لرزه بر پیکره دشمنان می اندازد و قطعا با رواج تفکر بسیجی اسلام در دنیا قوت می گیرد.

حجت الاسلام محمدحسین میری امام جمعه شهرستان خاش نیز گفت: تفکر بسیج مرز نمی شناسد و برای پاسداری از ارزشها باید دوری از وطن را تجربه کرد و در مقابل ظلم و ستم مستکبران ایستاد.

وی بیان کرد: حضور در جبهه های مقاومت و ایستادگی هدفی بزرگ و متعالی بوده که انسانهایی وارسته و شجاع به دنبال تحقق آن بوده و از جان و مال، خاک میهن و تمام داشته های خود نیز می گذرند.

محمداکبر چاکرزهی فرماندار خاش هم گفت: امروز به برکت بسیج نام اسلام در دنیا اعتبار و جایگاه خود را به دست آورده و پرچم اسلام با ابهت و مقتدرانه برافراشته شده است.

وی اظهار كرد: حضور دلیرانه و آگاهانه بسیجیان غیور و شجاع در صحنه دفاع از اسلام سبب تقویت جبهه های مقاومت شده و سربلندی و عزتمندی ایران را به نمایش می گذارد.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب: 435503
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *