۰

شهيد محمدامين ريگي، فردي خوش اخلاق، مهربان و ولايتمدار بود/ زندگينامه شهداء چراغ راه آيندگان است

مسئول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش گفت: شهيد محمدامين ريگي، فردي خوش اخلاق، مهربان و ولايتمدار بود و اسوه و الگو براي تمامي آحاد جامعه است.
شهيد محمدامين ريگي، فردي خوش اخلاق، مهربان و ولايتمدار بود/ زندگينامه شهداء چراغ راه آيندگان است
به گزارش تفتان ما، حجت الاسلام عبدالواحد سپاهي در يادواره شهيد محمدامين ريگي و شهداي بخش هاي ايرندگان و نوك آباد و دهستان كارواندر كه با حضور مسئولان و خانواده شهداء برگزار شد، با بيان اينكه شهامت و فداكاري شهداء الگوي بسيار خوبي براي نسل جوان جامعه است، اظهار كرد: برگزاري يادواره اين شهداء در واقع تجليل و گسترش فرهنگ ارزش ها و دستاوردهاي انقلاب در جامعه است و شهداي گرانقدر ايران اسلامي يادآور پيروزي انديشه ديني بر تفكر جدايي دين از سياست است.
 
وي با بيان اينكه امنيت و آرامش ايران اسلامي مرهون جانفشاني شهداء است، تصريح كرد: همگان بايد قدردان اين نعمات باشند و راه شهداء را ادامه دهند و شهداء نام آوران تاريخ بشريت ايران اسلامي هستند.
 
حجت الاسلام سپاهي بيان كرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبري: "شهداء ستارگان راه هستند" پس ما بايد به وصيت نامه و سفارش هاي اين شهداي عزيز عمل كنيم و آن ها را سرلوحه كار خود قرار دهيم.
 

 
* زندگينامه شهداء چراغ راه آيندگان است
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش نيز در ادامه با بيان اينكه زندگينامه شهداء چراغ راه آيندگان است، گفت: شهداء در نزد پروردگارشان ارزش و مقامي والا دارند و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا باعث تقویت ارزشهای و دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهد شد.
 
سرهنگ حسن فضلي تصريح كرد: اگر شهداء نبودند بدون شك ما وضعيتي مانند كشورهاي سوريه، عراق و افغانستان داشتيم و كشورايران اسلامي نيز ناامن بود و در جنگ تحميلي برادران شيعه و سني در كنار هم در ميدان نبرد حاضر شدند و در برابر دشمنان ايستادگي كردند.
 

 
* شهداء و جانبازان به دشمن اجازه ندادند تا به خاك ايران اسلامي نفوذ كند
فرماندار شهرستان خاش نيز در ادامه با بيان اينكه شهداي هشت سال جنگ تحميلي با عزمي محكم و راسخ براي دفاع از مظلومان و جنگ با رژيم پهلوي جانانه جنگيدند، اذعان كرد: شهداء و جانبازان به دشمن اجازه ندادند تا به خاك ايران اسلامي نفوذ كند و ذره اي از خاك و ميهن خود را به دست بيگانگان ندادند و از باورها و اعتقادات خود دست نكشيدند.
 
محمداكبر چاكرزهي اظهار كرد: بدون شك اگر شهدا نبودند امروز مساجد ما رونق نداشت و آباد نبود و شهدا راه خود را با بصيرت و آگاهي انتخاب كردند و با تدابير امام راحل توانستند بر دشمن فايق بيايند و آن را شكست دهند.
 

 
گفتني است در پايان اين يادواره ها كه به صورت جداگانه برگزار شده است، از خانواده شهيدان مهيم ريگي، محمدامين ريگي و خليل احمد ستوده با اهداي لوح تقدير تجليل شد.

.

.

.

.

.

.

.

 
انتهاي پيام/
شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب: 435515
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *