۰

نجات 15 نفر از سرنشینان لنج صیادی در آبهای دریای عمان

معاون دریایی و بندری اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: تیم مرکز جستجو و نجات دریایی این اداره‌کل موفق به نجات 15 نفر از سرنشینان یک فروند لنج صیادی در آبهای دریای عمان شدند.
نجات 15 نفر از سرنشینان لنج صیادی در آبهای دریای عمان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،سید حسن ابراهیمی امروز در چابهار اظهارکرد: با اعلام خبر کمک یک شناور مضطر در دریا با مرکز هماهنگی عملیات جستجو و نجات دریایی ( چابهار رادیو )، در 40 مایلی بندر چابهار به دلیل نقص فنی، بلافاصله هماهنگی‌های لازم توسط تیم عملیاتی اداره‌کل صورت گرفت و شناور ناجی 5 به محل حادثه اعزام و تمامی 15 نفر خدمه و شناور به سلامت به اسکله کنارک منتقل شدند.
معاون دریایی و بندری اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان افزود: دریانوردان توصیه‌های لازم را جدی و به هشدارهای هواشناسی، همراه داشتن وسایل و تجهیزات ایمنی از قبیل جلیقه نجات، دستگاه بی سیم و دستگاه موقعیت یاب ( GPS ) و آذوقه به اندازه کافی توجه داشته باشند.
وی ادامه داد: مرکز جستجو و نجات دریایی چابهار با شماره تلفن 1550 با پوشش خدماتی شبانه‌روزی در هنگام دریافت خبر از افراد مضطر در دریا و دریانوردان در مواقع اضطراری در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده ارائه خدمات رسانی به حادثه دیدگان است.
انتهای پیام/فارس
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب: 437467
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *