۰

از توهین تا انتشار مطالب زرد و مستهجن/ چرا اپوزیسیون از مسدود شدن این کانال‌ها اظهار نگرانی می‌کند؟+ تصاویر

بعد از مسدود شدن برخی کانال هایی که به انتشار مطالب زرد و موهن دست زده‌اند ضد انقلاب و اپوزیسیون به دفاع تمام قد از آنها برآمده و حتی مسدود شدن آنها را به پای منتقدان دولت نوشته‌اند.
از توهین تا انتشار مطالب زرد و مستهجن/ چرا اپوزیسیون از مسدود شدن این کانال‌ها اظهار نگرانی می‌کند؟+ تصاویر
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما،پیرو انتشار اخباری در دانا با عنوان در کانال تلگرامی حامیان دولت یازدهم چه می گذرد؟ برخی از کانال های ضد نظام و ضد انقلاب مدعی شدند این کانال ها به بهانه‌های واهی مسدود شده و یا حذف شده‌اند اما انتشار برخی از پست ها دلیل اصلی مسدود شدن این کانال هاست.
 
این کانال ها که در ابتدا با عناوینی مانند کانال های اصلاح طلبان نیوز، اصلاحات نیوز، مجمع اصلاح طلبان و حامیان دولت فعالیت می کردند اگرچه سعی می کردند از دولت و یا اصلاح طلبان حمایت کنند اما در ادامه به بهانه افزایش تعداد اعضا و یا حتی انتقاد از مخالفان دولت، اقدام به انتشار برخی از اخبار و پست های غیراخلاقی و مذموم کردند.
 
توهین به روحانیت، انتساب اخبار دروغ به مسئولان، توهین به مقام معظم رهبری و امام خمینی، نفی و تحقیر اعتقادات دینی، انتشار ادعاهایی درباره نظام جمهوری اسلامی ایران که حتی مجامع ضدانقلاب هم مدعی آن نشده اند تنها برخی از اقدامات این کانال های در ظاهر حامی دولت و اصلاح‌طلبان بود.
 
برخی از این پست ها به حدی شرم آور و زننده است که قابلیت انتشار در هیچ رسانه‌ای را ندارند اما حقیقت اصلی این بود که این کانال ها حتی در مقاطعی اقدام به تخریب دولت و اصلاح طلبان نیز کردند این در حالی بود که در ابتدا خود را هوادرا دولت و اصلاح طلبان معرفی می کردند.
 
گرایش به انتشار مطالب زرد و یا مستهجن در این کانال ها به صورت جدی دیده می شد تا جایی که در برخی موارد همراه با فیلم و یا عکس هایی گنگ شبهات اساسی درباره ارکان نظام منتشر می کردند که البته هیچ کدام از این شبهات و تهمت ها تا کنون ثابت نشده است.
 
اگر امروز شاهد برخورد با برخی از گردانندگان این کانال ها هستیم به راستی مهمترین عامل برخورد با این افراد عملکرد ها و محتواهای نامناسبی است که در کانال های خود منتشر کرده اند.
 
این افراد که در مجامع عمومی مانند نمایشگاه ها به صورت علنی حضور داشته و حتی تبلیغات گسترده ای هم داشته اند در کانال های خود نه تنها خطوط قرمز نظام را رعایت نکرده بلکه گام را فراتر نهاده و اقدام به توهین و تبلیغ علیه نظام کرده اند.

بعد از مسدود شدن برخی کانال هایی که به انتشار چنین مطالبی دست زده‌اند ضدانقلاب و اپوزیسیون به دفاع تمام قد از آنها برآمده و حتی این موضوع را به پای انتقاد از دولت نوشته‌اند.
 





انتهای پیام/دانا
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب: 437539
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *