۰
مدیر شبکه بهداشت و رييس موسسه آموزش عالي سلامت خاش

سلامت و امنیت جامعه در گرو خدمت صادقانه است/ برگزاری نخستين دوره جشن فارغ التحصیلی 33 دانش آموخته رشته هاي پزشكي دانشكده سلامت خاش

مدیر شبکه بهداشت و رييس موسسه آموزش عالي سلامت شهرستان خاش گفت: سلامت و امنیت جامعه در گرو خدمت صادقانه است و مقوله سلامتي جزء نیازهای اساسی هر انسانی است و بدون شك اگر سلامتي به خطر بیافتد در هر دو بخش مادی و معنوی دچار مشکل می شویم.
سلامت و امنیت جامعه در گرو خدمت صادقانه است/ برگزاری نخستين دوره جشن فارغ التحصیلی 33 دانش آموخته رشته هاي پزشكي دانشكده سلامت خاش
به گزارش تفتان ما، محمد رخشاني در نخستين دوره جشن فارغ التحصیلی دانشجویان موسسه آموزش عالی سلامت شهرستان خاش، با تبریک به دانشجویان به دليل اتمام دوران تحصيل آن ها، اظهار کرد: سلامتی و امنیت جانی یک جامعه در گرو خدمت صادقانه است و فارغ التحصیلان این رشته ها حافظ سلامت جامعه هستند.
 
وي با تاکید به رعایت موازین اخلاقی در محیط کار، گفت: فارغ التحصیلان رشته های پزشکی، پیرا پزشکی و بهداشت و درمان وظیفه سنگینی بر دوش دارند چرا که با جان بیماران سر و کار داشته و مردم به آنها بعنوان نیروهای بهداشت و درمان اعتماد دارند.
 
رخشاني از مدیران، اساتید و پرسنل موسسه سلامت قدردانی کرد و افزود: مدیران و اساتید با بهره گیری از امکانات محدود توانسته اند متخصص ترین دانش آموختگان این رشته ها را به جامعه تقدیم کنند.
 
وي اذعان کرد: در اين جشن 33 نفر از دانشجویان رشته های اتاق عمل،  بهداشت عمومی و فوریت های پزشکی از این موسسه فارغ التحصیل شدند.
 
* جوانان این منطقه ظرفیت و حق افزایش رشته های بیشتر در شاخه های پزشکی را دارند
نماینده مردم شهرستان خاش در ادامه اين آيين، گفت: بسیار خرسندم که این دانشجویان در موسسه آموزش عالی سلامت خاش تربیت شده و می توانند به مردم عزیز کشورمان خدمت کنند.
 
علی کرد با تبریک به این دانشجویان، اظهار کرد: فارغ التحصیلی شروعی دوباره برای پیمودن یک مسیر سخت است که اگر با عشق و علاقه به کار توام باشد خستگی ناپذیر و دست یافتنی است.
 
وي با اشاره به اینکه پیگیری هایی در خصوص افزوده شدن رشته های جدید و پذیرش دانشجو صورت گرفته، بیان کرد: تمام تلاشم را برای افزایش رشته های جدید و گسترش موسسه سلامت خاش خواهم کرد، چرا که جوانان این منطقه ظرفیت و حق افزایش رشته های بیشتر در شاخه های  پزشکی را دارند.
 
به گزارش خبرنگار تفتان ما، این مراسم با اجرای برنامه های متنوع از طرف دانشجویان ادامه پيدا كرد  و در پایان نیز تندیس و لوح فارغ التحصیلی به 33 دانشجو فارغ التحصيل در رشته های اتاق عمل، بهداشت عمومی و فوریت های پزشکی موسسه آموزش عالی سلامت شهرستان خاش تقدیم شد.
 
انتهاي پيام/
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۷
کد مطلب: 438664
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *