۰
وقتي عرصه براي فعاليت سوداگران مرگ تنگ مي شود؛

کشف بيش از 56 كيلوگرم هروئین در درگیری پلیس با سوداگران مرگ در خاش/ دستگیری يك سارق منزل

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، بيش از 56 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین توسط ماموران انتظامی این شهرستان کشف شد.
کشف بيش از 56 كيلوگرم هروئین در درگیری پلیس با سوداگران مرگ در خاش/ دستگیری يك سارق منزل
سرهنگ غلامرضا نورا در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: در اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی و همچنین مبارزه با قاچاق مواد مخدر، مأموران انتظامی این شهرستان در پي كسب خبري مبني بر جابجایی مقادير بسیار زیادی مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محورهاي فرعي شهرستان خاش، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و سریعاً وارد عملیات شدند.
 
وي با بيان اينكه خودروي پژو405 حامل مواد مخدر در يكي از مرزهاي استان شناسايي شد، گفت: قاچاقچيان و سرنشينان خودرو به محض مشاهده ماموران، به سمت آنها تیراندازی کردند و با ماموران به صورت مسلحانه درگیر شدند.
 
سرهنگ نورا بيان كرد: با توجه به آتش شدید یگان های عملیاتی نيروهاي انتظامي شهرستان خاش، قاچاقچیان عرصه را برخود تنگ دیدند و با استفاده از تاريكي شب، مواد مخدر را بر جای گذاشتن و به آن سوی مرز متواری شدند.
 
وي با بيان اينكه قاچاقچيان قصد داشتند اين محموله مواد مخدر را به استان هاي مركزي كشور منتقل كنند، خاطرنشان كرد: در بازرسی از خودروهای قاچاقچیان 56 كيلو و 575 گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.
 
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان خاش همچنين از دستگيري سارق حرفه اي در عمليات غافلگیرانه پلیس و کشف8 فقره سرقت خبر داد و بيان كرد: در راستای ارتقای احساس امنیت شهروندان و برخورد قاطع و قانونی با اخلالگران نظم و امنیت و در پي چندفقره سرقت منازل در طي هفته هاي اخير در شهرستان خاش، اين موضوع به صورت ویژه دردستور کار فرماندهی و ماموران کلانتری 12 این شهرستان قرار گرفت.
 
سرهنگ نورا با بيان اينكه با انجام کار اطلاعاتي گسترده و تلاش چندين روز ماموران پلیس در اقدامي به موقع سارق مورد نظر شناسایی و در حالی که با یک دستگاه خودرو در حال تردد بود دستگیر شد، گفت: این متهم که در ابتدا منکر انجام هرگونه ر تحقیقات تخصصی کاراگاهان پلیس به هشت فقره سرقت مسلحانه منزل اعتراف کرد.
 
وي گفت: ماهيت اصلي نظام خدمت به مردم و تامين امنيت پايدار است و جدايي مرز شرارت از انسانهاي بي گناه مسئله جدي است كه هميشه در دستور كار ماموران نيروي انتظامي قرار دارد.
 
سرهنگ نورا با بيان اينكه شهرستان خاش به جهت نزديكي و مجاورت با كشور پاكستان هميشه مورد توجه قاچاقچيان جهت تردد مواد مخدر است، تصريح كرد:  اميدواريم با همت و تلاش ماموران نيروي انتظامي نقاط آسيب پذير جامعه شناسايي و قاچاقچيان دستگير و تهديدها به فرصت ها جهت توسعه منطقه تبديل شود.
 
وي با بيان اينكه طرح امنيت اجتماعي تاكنون رضايت بسيار زياد شهروندان را در پي داشته است، گفت: بدون شك افزايش ارتقاي كيفي احساس امنيت در شهرستان، برخورد جدي با سارقان و مقابله با تهيه و توزيع كنندگان مواد مخدر در راستاي آسايش و رفاه شهروندان بوده و در دستور كار ويژه پليس قرار دارد.
 
سرهنگ نورا اذعان كرد: يكي از مهمترين و اصلي ترين ماموريت هاي نيروهاي جان بركف نيروي انتظامي مبارزه و مقابله با حمل و نگهداري قاچاق مواد مخدر است و پليس هرگز اجازه جولان به اين مجرمان را نمي دهد و به شدت با آنها برخورد مي كند.
 
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان خاش اظهار كرد: شهروندان خاشي مي توانند هرگونه ناهنجاري و مواد مشكوك را از طريق مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.
 
انتهاي پيام/
دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب: 440160
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *