۰
امام جمعه اهل سنت خاش:

ایران اسلامی حامی واقعی مسلمانان مظلوم و رنج کشیده است

امام جمعه شهرستان خاش گفت: کشور اسلامی ایران بعنوان حامی واقعی مسلمانان مظلوم و ملل آزادی خواه دنیا یاریگر مردم رنج کشیده بوده و همواره بر دفاع از حقوق انسانها تاکید می کند.
 ایران اسلامی حامی واقعی مسلمانان مظلوم و رنج کشیده است
به گزارش خبرنگار سرویس سياسي تفتان ما، مولوی محمد علی شهنوازی افزود: مردم مظلوم میانمار در روزهای اخیر و سالهای گذشته سختی های بسیاری دیده اند که امیدواریم با بیدار شدن نهادهای حقوق بشری، سازمان ملل، مدعیان دفاع از حقوق انسانها، بیداری و اتحاد سران کشورهای اسلامی و ملتهای شجاع و مجاهدان راه حق و عدالت بتوانند در آینده روزهای آسانی را سپری کنند و آرامش و امنیت به منطقه آنها بازگردد.

وی بیان کرد: حفظ وحدت و همدلی و همبستگی در میان مسلمانان از رمزهای بسیار مهمی است که باید مورد توجه کشورهای اسلامی باشد.

مولوی شهنوازی حفظ دستاوردهای هشت سال جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس را برای کشورمان با اهمیت خواند و گفت: باید تلاش شود فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه با هدف مقابله با ظلم ظالمان و نجات مظلومان از چنگ مستکبران و جنایتکاران در جامعه اسلامی نهادینه شود.
خطیب این هفته نماز جمعه در مسجد جامع حنفاء اهل سنت خاش هم گفت: اثرات و جاذبه ها در دنیا زیاد است که انسان را از یاد خدا غافل و گمراه می گرداند.

مولوی محمد شهنوازی افزود:  پیامبر اسلام (ص) فرموده اند؛ بهترین راه برای دوری از اثرات بد، همنشین و همراه خوب است.

وی بیان کرد: به گفته امام محمد غزالی از انسان احمق، بد اخلاق، فاسق، اهل بدعت و حریص بر مال دوری کنید که این افراد در انسان اثر بدی می گذارد و انسان را از آخرت دور و سبب هلاکت می شود.
انتهای پیام/
 
جمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب: 441336
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *