۰
جام قهرمانی ارمغان تیم فوتسال برای مردم خاش؛

کسب سهمیه لیگ برتر استان توسط تیم شبکه بهداشت و درمان

حق پناه سرپرست و کاپیتان تیم فوتسال مرکز بهداشت خاش گفت: مسابقات فوتسال در رده سنی بزرگسالان استان برگزار شد و تیم فوتسال مرکز بهداشت خاش توانست عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کند.
کسب سهمیه لیگ برتر استان توسط تیم شبکه بهداشت و درمان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما، عباس حق پناه سرپرست و کاپیتان تیم فوتسال مرکز بهداشت خاش با توجه به قهرمانی تیم در مسابقات استانی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این مسابقات در رده سنی بزرگسالان در زیر گروه فوتسال استان و با شرکت ۶ تیم در شهرستان سراوان برگزار شد و تیم فوتسال شبکه بهداشت و درمان توانست جام قهرمانی را برای مردم خاش به ارمغان بیاورد.

وی اظهار کرد: این مسابقات که به میزبانی سراوان برگزار شد با کسب عنوان های اول و دوم توسط شبکه بهداشت و درمان خاش و پارچه سرای شقایق زاهدان پایان یافت همچنین این دو تیم سهمیه لیگ برتر استان را نیز کسب کردند.

حق پناه افزود: حضور تیم فوتسال خاش به طور مستقل انجام شده است و  با توجه به کسب سهمیه لیگ برتر استان و بالا بودن سطح مسابقات نیازمند همکاری و حمایت اسپانسرهای قوی می باشیم تا بازیکنان بتوانند در مسابقات استانی و کشوری عناوین خوبی کسب کنند.

وی در پایان تلاش و تمرین را عناصر مهم موفقیت در انجام فعالیت های ورزشی دانست و گفت:  همت و تلاش کلید  درهای موفقیت و پیروزی هستند که همه ی ما می توانیم با تلاش در تمامی عرصه های مورد علاقه خود پیروزی و موفقیت را از آن خود کنیم.
انتهای خبر/
سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۲
کد مطلب: 452627
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *