۰
مدیرحوزه علمیه الزهرا(س)خاش بیان کرد:

حفظ اسلام و ارزشهای اسلامی رسالت اصلی پاسدار است

هاجر بیوش مدیر حوزه علمیه الزهرا(س) خاش گفت: پاسداران همواره حامیان و حافظان اسلام بوده اند و آن را از پرتگاه های انحرف و تحریف حفظ کردند و تاریخ گواه این اداعا است.
حفظ اسلام و ارزشهای اسلامی رسالت اصلی پاسدار است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما، هاجر بیوش کارشناس علوم سیاسی، مدیر حوزه  علمیه الزهرا(س) و مدرس در گفتگو با خبرنگار ما به فداکاری های سرورو سالار شهیدان در راه نجات اسلام اشاره کرد وگفت: همانطور که امام حسین(ع)  یگانه پاسدار واقعی تاریخ بشریت اسلام را از پرتگاه انحراف نجات داد و باعث گسترش و محبوبیت بیش از پیش آن شد امروز و در جامعه کنونی نیز پاسداران ما باید حافظ و نگهدار اسلام باشند و اجازه ندهند اتفاقات و حوادث گوناگون خدشه ای به مقدسات و‌باورهای ما وارد کنند پاسداران امروز ما رسالتی بس سنگین تر دارند آنان باید صادر کننده اسلام ناب محمدی و شناساندن آن به تمام بشریت و جهان باشند.

وی شاخصه اصلی پاسداران واقعی را حفظ ونگهداری  ارزش های اسلام دانست و بیان کرد: حافظان و پاسداران اسلام نباید از خطر در راه باورها و آرمان های خود بهراسند و پا پس بکشند.
نمونه و الگوی بارز پاسداری را در جبهه مقاومت قهرمان همیشه زنده تاریخ ایران شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی دیده ایم.

بیوش به رسالت خطیر پاسداران در کشور اشاره و تصریح کرد: حفظ ارزش ها و آرمان های والای اسلام کاری بس دشوار و سخت است که آن هم جز در سایه امنیت مقدور نیست امنیتی که آن هم جز در سایه ی اقتدار پاسداران این نظام میسر نخواهد شد.

وی به نقش جانبازان چه در صدر اسلام و چه در زمان انقلاب اشاره کرد و گفت: جانبازان به عنوان الگو برای نسل جوان  باید در انتخاب مسیر درست هوشیار و از صراط مستقیم فاصله نگیرند همانطور که در صدر اسلام شمر لعین جانباز جنگ صفین بود و راه غلط را انتخاب کرد و به ظلماتی رفت خدای نکرده جانبازان نمونه های صبر و استقامت و قهرمانان مردم اجازه ندهند خدای نکرده در مسیر اسلام انحرافی اتفاق بیفتد.
بیوش با بیان اهمیت فضای مجازی برای جوانان و گسترش آن اظهار کرد: جوانان و نوجوانان در عصر حاضر با توجه به فرصتی که در عرصه مجازی در دست دارند باید روشنگر و تبیین کننده ارزش های  اسلامی و انقلابی باشند.

وی وجود جانبازان بزرگوار را مایه برکت و قدر دانی از آنان را هرچند که در وسع ما هرگز نخواهد گنجید را وظیفه تک تک ما دانست تا فرزندان و نسل جوان بدانند اسلام از چه راه پر خطری گذر و بدست ما رسیده است.
انتهای خبر/
جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب: 452656
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *