۱
رئیس اداره ثبت احوال شهرستان تفتان:

نجات قبله گاه اول مسلمانان مهمترین هدف انتفاضه

هاشمزهی گفت: بیت المقدس قبله اول مسلمانان بوده که همه‌ی ما از ملت مظلوم فلسطین و انتفاضه تا شکست رژیم جعلی صهیونیستی و آزاد‌سازی قدس شریف حمایت خواهیم کرد.
نجات قبله گاه اول مسلمانان مهمترین هدف انتفاضه
 بهزاد هاشمزهی رئیس اداره ثبت احوال شهرستان تفتان با توجه به قرار گرفتن در آستانه روز جهانی قدس و اهمیت آن در بیداری اسلامی در گفتگو با خبرنگار تفتان ما، گفت: اهمیت قدس از دیدگاه ایدئولوژیک قبله گاه اول مسلمانان است و نقش وحدت آفرینی را در این حوزه ایجاده خواهد کرد و از آنجایی که‌یهودیت نیز بدنبال انسجام بخشی به ملتش است و برای رسیدن به هدف خود قدس را مهمترین ابزار اعتقادی می‌داند که می‌تواند آن‌ها را برای رسیدن به هدفشان یاری کند لذا این موضوع در بیداری اسلامی می‌افزاید.

وی با اشاره به نقش حضور مردم در روز قدس در برملا شدن جنایات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: شکل‌گیری جریان انتفاضه ناشی از مهاجرت‌یهودیان به این نقطه و زیاده طلبی دیدگاه‌یهودیت در سلطه طلبی بوده لذا هوشیاری بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی و نامگذاری یک روز بنام روز قدس با حضور میلیونی مسلمانان توانسته چهره واقعی رژیم ظالم کودک کش را در جهان برملا کند و همگان از اقدامات شرم‌آور و غیر انسانی رژیم صهیونیستی آگاه شوند.

وی افزود: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس باعث افزایش روحیه به مردم مظلوم فلسطین و انتفاضه خواهد بود و با مقاومت بیشتری با حمایت سایر مسلمانان جهان در پی احقاق حق خود خواهند بود.

هاشمزهی با تأکید بر اهمیت روز قدس برای مسلمین جهان گفت: قدس بعنوان اولین قبله مسلمانان از جایگاه و اهمیت زیادی برخوردار است و نزد عموم مسلمانان حرمت و ارزش فوق‌العاده‌ای دارد و از نظر سیاسی و جغرافیایی بدلیل بهره‌مندی به ثروت‌های نهفته و منابع طبیعی مناسب برای جولان قدرت‌های غرب می‌باشد.
انتهای خبر/
جمعه ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب: 452891
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *