۱
امام جمعه موقت و مسؤل عقیدتی سیاسی سپاه شهرستان خاش:

نامگذاری روز قدس از اقدامات اولیه رهبر کبیر انقلاب بود/ آرمان های فلسطین متعلق به جهان اسلام و همه مسلمین هستند

شیبک گفت: مردم مظلوم فلسطین که با سنگ و انتفاضه از خود دفاع می کردند امروز شاهد غرش موشک های خود بر سر رژیم جعلی جنایتکار صهیونیست هستند و مقاومت مردم فلسطین روز بروز قوی تر خواهد شد.
نامگذاری روز قدس از اقدامات اولیه رهبر کبیر انقلاب بود/ آرمان های فلسطین متعلق به جهان اسلام و همه مسلمین هستند
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، بمناسبت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس حجت الاسلام والمسلمین شیبک امام جمعه موقت و مسؤل عقیدتی سیاسی سپاه شهرستان خاش در مراسم راهپیمایی باشکوه روز قدس با اشاره به اهمیت این روز گفت: با گذشت چهل و چهار سال از نامگذاری روز قدس هر سال شاهد حضور پر شور مردم در راستای دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین هستیم.

وی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی شماره گر نفس های آخرش خواهد بود و این ثمره کمک های ملت های آزادیخواه، کشورهای مسلمان، جبهه مقاومت و همه ظلم ستیزانی است که دغدغه مظلومین جهان را دارند.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که اسرائل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید افزود: در طول تاریخ همواره یهود هر کجا حکومتی تشکیل داده است به صد سال نکشیده و نابود شده است لذا با حمایت و دفاع ملتهای مسلمان از فلسطین شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

شیبک با بیان تبدیل سفارت رژیم صهیونیستی در ایران توسط امام راحل به سفارت فلسطین مظلوم گفت: از پیام های روز جهانی قدس این است که امروز نماد بزرگترین جنگ روانی برای رژیم کودک کش است آرمانهای فلسطین دیگر تنها متعلق به فلسطین نیست مربوط به همه ی جهان اسلام می باشد شعار از نیل تا فرات اسرائل امروز تبدیل به دیوار حائل شده است و این نتیجه حمایت ملت های مسلمان و جبهه مقاومت است.
 
امام جمعه موقت خاش گفت: کشورهایی که تا چند ماه پیش تمایلی به رابطه با ایران نداشتند امروز خود آنها تقاضای مذاکره با کشور ایران را دارند و این نشان دهنده قدرت ما در منطقه و جهان است.
شیبک در پایان حل مشکلات معیشت مردم و تحقق شعار سال را وظیفه مسؤلین دانست.
انتهای خبر/
جمعه ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب: 452892
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *