۰
مسئول جامعه زنان سپاه شهرستان خاش:

حجاب یک فرضیه الهی و مهم است

مسئول جامعه زنان سپاه شهرستان خاش گفت: با احیای سنت‌های اسلام و الگو قراردادن بانوان موفق مسلمان در مسیر زندگی بدون تردید جامعه و کشوری موفق در زمینه تربیت جوانان خواهیم داشت.
حجاب یک فرضیه الهی و مهم است
 مطهره خمر، با اشاره به اهمیت نقش عفاف و حجاب در برابر آسیب‌های عصر امروز در گفتگو با خبرنگار تفتان ما، بیان کرد: هرچه کشورها و جهان رو به مدرنیته شدن و پیشرفت پیش می‌روند سنت‌ها و اعتقادات ما مسلمانان با نقشه‌های دشمنان که برای فروپاشی پایه‌های نظام خانواده برنامه‌ریزی کرده‌اند کم‌رنگ‌تر می‌شوند.

مسئول جامعه زنان سپاه شهرستان خاش تصریح کرد: زنان و مادران جامعهٔ ما رسالتی بس سنگین و مهم به عهده دارند اگر مدیریت زن در خانواده به‌درستی انجام نگیرد بی شک فرزندان ما و به‌تبع جامعه رو به تباهی خواهد رفت.

وی افزود: در آیات و روایات زیادی تأکید بر حفظ عفاف و حجاب شده است که متأسفانه امروزه با القای فرهنگ بیگانه و غرب که از طریق رسانه‌های مختلف برای جوامع مسلمان طراحی و برنامه‌ریزی‌شده‌اند این مهم رو به کم‌رنگی و بی‌اهمیتی از سوی نسل جوان قرار گرفته است.

مسئول جامعه زنان سپاه شهرستان خاش عنوان کرد: با نگاهی گذرا به توطئه‌های دشمن در زمینه‌های مختلف درمی‌یابیم هدف اصلی آنان چیزی جز متلاشی‌شدن خانواده و نابودی باورهای مسلمان نیست هنگامی که دشمن بتواند مهم‌ترین ارزش‌ها و آرمان‌های ما را نابود کند به‌راحتی خواهد توانست تمام نقشه‌های خود را عملی کند.

خمر تبیین و فرهنگ‌سازی درست در زمینه آسیب‌های ناشی از کم‌حجابی و بدحجابی در جامعه را برای جوانان تأثیرگذار خواند و اذعان کرد: بسیاری از دختران و زنان جوان تحت‌تأثیر برنامه‌هایی که دشمنان طراحی کرده‌اند قرار می‌گیرند غافل از آنکه هیچ شناخت و آگاهی نسبت به این برنامه‌ها داشته باشند وجود ماهواره، استفاده از برنامه‌های اینترنتی و برنامه‌های فضای مجازی همه‌وهمه دست‌به‌دست هم داده تا پایه‌های اصلی خانواده که مادران و زنان هستند را سست و نابود کنند.

این مقام مسئول بیان کرد: ما باید پاسداران واقعی خون شهدایی باشیم که جان شیرین خود را برای امنیت و آرامش ما نثار کردند شهدایی که تنها آرمان آنها حفظ اسلام و ارزش‌های انقلاب بود و اینک ما با حفظ عفاف و حجاب و گسترش آن می‌توانیم دینی که به این شهدا داریم را ادا کنیم.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب: 453677
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *