۰

اعتراف دو جوان شرور به ربودن و آزار و اذیت زنان

دو شیطان که سوار بر خودروی پراید مشکی با شیشه‌های دودی در پوشش مسافربر دست به اعمال مجرمانه می‌زدند بازداشت شدند.
به گزارش گروه اجتماعی «خبرگزاری دانشجو»، نیمه شب پنج شنبه، 6 فروردین ماه امسال زن 22 ساله ای به نام پریسا از دو دو پسر جوان به اتهام آدم ربایی و تعرض شکایت کرد. شاکی که گفت : من کارمند مانتو فروشی در میدان هفت تیر هستم . ساعت 22 کنار میدان منتظر تاکسی بودم تا به خانه مان در شرق در تهران بروم که پراید مشکی جلو من توقف کرد . به جز راننده که پسری جوان بود،  پسری حدود 25 ساله هم روی صندلی کناری‌اش نشسته بود. بعد از گفتن مقصدم سوار شدم و راننده حرکت کرد. بعد از طی مسافتی، به رفتار راننده و مسافرش مشکوک شدم و از راننده خواستم خودرو را نگه دارد تا پیاده شوم اما سرنشین جلو به صندلی عقب آمد و با چکشی که در دست داشت مرا تهدید کرد تا هیچ حرکتی نکنم. راننده در محل خلوتی نگه داشت و مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند.
 
شاکی ادامه داد: آن‌ها بعد از این که تمام جواهرات ، تلفن همراه و پول های داخل کیفم را از سرقت کردند حوالی خیابان اتحاد من را از خودرو به پایین پرتاب کردند و گریختند.
 
با طرح این شکایت پرونده به دستور قاضی مدیرروستا، بازپرس ویژه قتل پایتخت پرونده در اختیار کارآگاهان اداره 16 پلیس آگاهی قرار گرفت. در حالی که تجسس‌ها برای بازداشت دو متهم آغاز شده بود شکایت مشابهی به پلیس گزارش شد.شاکی که زنی 35 ساله بود در خیابان قزوین برای رفتن به سه راه آذری سوار خودرو شد و از سوی دو متهم مورد آزار قرار گرفت.
 
او گفت: دو متهم بعد از سرقت حلقه نامزدی ، گوشواره ها ، گوشی تلفن همراه و 190 هزار تومان پولی که همراه داشتم من را در بیابان های فیروزبهرام اسلامشهر رها کردند . آنها پلاک خودروشان را با پارچه ای پوشانده بودند تا من موفق به برداشتن شماره پلاک نشوم اما چهره آنها به یادم دارم .
 
بعد از آن بود که کارآگاهان با کمک شاکیان متهمان را چهره نگاری کردند . ماموران پلیس با بررسی بانک اطلاعات مجرمان سابقه دار دریافتند چهره یکی از متهمان شباهت زیادی به پسر 25 ساله ای به نام فرهاد دارد که چندین سابقه اعتیاد و مواد مخدر در کارنامه اش ثبت شده بود. تحقیقات بعدی هم نشان داد پدر فرهاد خودرو پراید مشکی دارد که از مدتها قبل در اختیار پسرش است . بنابراین کارآگاهان به فرهاد مظنون شدند و با دستور قضایی وی را در خانه شان حوالی منطقه خلیج دستگیر کردند . متهم در بازجویی به جرم خود با همدستی یکی از دوستانش به نام سعید اعتراف کرد . ماموران پلیس پس از این سعید را نیز شناسایی و دستگیر کردند .
 
دو متهم صبح دیروز مقابل قاضی مدیر روستا به 8 فقره آدم ربایی ، تجاوز و سرقت به عنف اعتراف کردند .
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب: 422187
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *