۰
تفتان ما از توطئه جديد استكبار جهاني عليه ايران اسلامي گزارش مي دهد؛

دشمن نسخه "دلتا و نفوذ" كه سالها قبل براي شوروي پيچيده را مي خواهد در ايران هم پياده سازي كند/ تنها راه جلوگيري از "نفوذ" افزايش بصيرت است

دشمن نسخه "دلتا و نفوذ" كه سالها قبل براي شوروي پيچيده را مي خواهد در ايران هم پياده سازي كند و نفوذ خود را روز به روز بيشتر مي كند تا بين برادران شيعه و سني اختلاف و تفرقه ايجاد كند.
دشمن نسخه "دلتا و نفوذ" كه سالها قبل براي شوروي پيچيده را مي خواهد در ايران هم پياده سازي كند/ تنها راه جلوگيري از "نفوذ" افزايش بصيرت است
به گزارش تفتان ما، مقام معظم رهبري در ديدار فرماندهان گردان هاي بسيج سراسر كشور روي مسئله و كلمه"نفوذ" تاكيد كردند و فرمودند: نفوذ مسئله خيلي مهمي است كه جناح ها استفاده كردند، خود را متهم مي كنند و اسم را بدون محتواي لازم بيان و مطرح نكنند و اينكه مي گويند افرادي مي خواهند از نفوذ استفاده جناحي بكنند از اهميت بحث نفوذ دشمن كم نمي كند و از اصل واقعيت نفوذ غفلت نشود، دشمن دارد طراحي مي كند، نفوذ جرياني از نفوذ فردي خطرناكتر است.
همچنين مقام معظم رهبري در سخنراني و ديدار بسيجيان در 4 شهريور سال 1388 مسئله نفوذ را اينگونه بيان و تفسير كردند: امروز جمهوري اسلامي و نظام اسلامي با يك جنگ عظيم مواجه است، چه جوري بايد عمل كنيد؟ اينها چيزهاي نيست كه من بيايم فهرست كنم و بگويم آقا اين كار را بكنيد و اين را نه، اينها چيزهايي است كه خود شماها بايد در مجامع اصليتان، فكريتان در اتاق هاي فكرتان بشنيد و راهكار پيدا كنيد.
در اين ميان روزنامه هاي غربي نيز در اين خصوص مانورهاي خاصي دادند كه آقاي مارك پالمر روزنامه نگار غربي در گزارشي با عنوان" ايران-آمريكا، رهيافت جديد" به سياستمداران غربي مي گويد: جنگ سخت عليه ايران كارايي ندارد چون ايران به لحاظ وسعت سزميني، كميت جمعيت، كيفيت نيروي انساني وب سيج و امكانات نظامي و موقعيت جغرافيايي به قدرتي كم نظير تبديل شده است كه ديگر نمي توان با يورش نظامي آن را سرنگون كرد.
در ادامه اين گزارش آقاي پالمر آمده است؛ تنها راه مبارزه با ايران مبارزه نرم است بايد دكترين هاي جنگ نرم را عليه ايران به كار گرفت.
وي در گزارش خود از سه دكترين"مهار"، "نبرد رسانه اي" و "ساماندهي نافرمانيهاي مدني"موسوم به طرح دلتا كه عليه اتحاد جماير شوروي به كار گرفته شد ياد مي كند.
جورج شولتز، استراژيست معروف آمريكايي كه در سالهاي 1981 تا 1988 وزير دارايي و خزانه داري آمريكا در دولت ريگان بود در خصوص ايران، مي گويد: " انقلاب اسلامي خطرناكترين دشمن مشترك تمدن غرب در سراسر تاريخ است". مهمترين علتي كه جورج شولتر اين صحبت را دارد اين است كه غرب، آمريكا و گروه هاي تكفيري ماننده النصره و القاعده، طالبان، داعش و غيره را عَلم كرده و اينها براي كشورهاي اسلامي نگراني بزرگي هستند و ايران هم مدافع حريم و حقوق مسلمين با اين گروه هاي تكفيري وارد جنگ شده و به سركوب آنان پرداخته تا اموال و سرمايه هاي ملي كشورهاي مسلمانان را كه تاراج و سود آنها به جيب آمريكا و كشورهاي غربي به جهت خريد سلاح و مهمات جنگي مي رود، جلوگيري و مانع شود.
ديدگاه مقام معظم رهبري در خصوص اينكه"نفوذ جرياني از نفوذ فردي خطرناكتر است" اين است كه الف: دشمن در جنگ نرم براي همه مخاطبان در همه رده هاي سني برنامه دارند ب: دشمن از همه شگردها و هنرهاي تبليغي مدرن براي اين منظور استفاده مي كند و همه امكانات و توان خود را در اين راه به كار مي گيرد.
مقام معظم رهبري در خصوص جنگ نرم مي فرمايد: ما در زمان جنگ مي دانستيم دشمن كجاست و فرد مشخص و معلومي بود اما الان كه نمي دانيم از كدام كانال و گوشه ها دارد به انقلاب ما و جوانان ما ضربه مي زند بايد هوشيار و با بصيرت باشيم.
راه هاي نفوذ دشمن از طريق شبكه هاي ماهواره از قبيل بي بي سي فارسي، فارسي وان، فيلم هاي سريالي هدفمند و فيلم هاي سينمايي، محتواي پويانمايي و انيميش هاي هدفمند، رمان هاي انحرافي، شبكه هاي اجتماعي ناسالم، تغيير ادبيات، بازيهاي رايانه اي، نشريات، نرم افزارهاي با هدف دسترسي آسان به اطلاعات فردي اعضاء، عروسكهاي با اهداف خاص مانند عروسك باربي، ترويج هدفمند مدهاي لباس و مو و غيره است.
دشمن طرح دلتا و نفوذي كه سالها قبل براي شوروي آماده و اجرا كرد الان در كشور ايران پياده كرده و نفوذ خود را روز به روز در ايران و ميان قوم و قبيله ها و مذاهبي مانند تشيع و تسنن بيشتر كرده و سبب تفرقه و جدايي و حتي جدال، نزاع، كشت و كشتار هم شده است.
مي طلبد كه مردم ايران اسلامي با تكيه بر بيانات مقام معظم رهبري در مورد نفوذ جرياني و طرح دلتا با دقت و اهميت بيشتري به اين فرمايشات عمل كنند و بصيرت خود را در اين راه بيشتر كنند و مشت محكمي بر دهان استكبار جهاني و ايادي آن ها بزنند.
-----------------------------------------
گزارش از حجت الاسلام محمد نوري
-----------------------------------------
انتهاي پيام/
 
چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب: 422355
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *