۰

یخبندان شبانه در برخی نقاط سیستان و بلوچستان

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از امشب در نواحی سردسیر مرکزی و جنوب شرق سیستان و بلوچستان شرایط برای یخبندان شبانه مهیاست.
یخبندان شبانه در برخی نقاط سیستان و بلوچستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، مرتضی فرجی امروز در زاهدان با بیان اینکه دیروز و دیشب با توجه به وزش بادهای جنوب غربی شاهد افزایش دما در سطح سیستان و بلوچستان بودیم افزود: امروز با نفوذ توده هوای سرد به استان در اکثر نقاط وزش باد از سمت شمال، شمال غرب رخ خواهد داد که این وزش باد در شمال و جنوب شرق استان اواسط وقت به بعد نسبتا شدید و همراه با گرد و خاک است.
وی با تاکید بر اینکه محور نصرت‌آباد تا بم هم برای امروز با توجه به وزش باد شمالی همراه با گرد و خاک و غبارآلود است بیان کرد: از امشب در نواحی سردسیر مرکزی و جنوب شرق استان شرایط برای یخبندان شبانه مهیا است.
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان، گفت: در نواحی غربی دریای عمان امروز صبح وزش باد نسبتا شدید از سمت غرب و شمال غرب پیش‌بینی می‌شود که از بعد از ظهر جهت باد تغییر کرده، تا پنج شنبه وزش باد متوسط از سمت شمال رخ خواهد داد و طی این مدت دریا نسبتا مواج است.
فرجی با بیان اینکه روز پنج شنبه از شدت باد کاسته می‎شود و فقط در بخش‎های شرقی شهرستان سراوان و نواحی ساحلی صبح پنج‎شنبه وزش باد با شدت کمتر تداوم دارد گفت: در 24 ساعت گذشته هیرمند با 4 درجه سردترین و راسک با 27 درجه سانتی‎گراد گرمترین نقاط سیستان و بلوچستان بوده است.
انتهای پیام/  فارس
پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب: 422460
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *