۰

کشف 2 تن و 112 کیلو موادمخدر در سیستان‌وبلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان از کشف 2 تن و 112 کیلوگرم موادمخدر طی دو عملیات و دستگیری قاچاقچیان خبر داد.
کشف 2 تن و 112 کیلو موادمخدر در سیستان‌وبلوچستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، سردار حسین رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در زاهدان از کشف 2 تن و 112 کیلوگرم موادمخدر در دو عملیات شبانه پلیس و دستگیری دو قاچاقچی سابقه‌دار و توقیف دو دستگاه خودرو سبک در این عملیات‌ها خبر داد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در تشریح چگونگی این کشفیات اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان با اطلاع از جابه‌جایی مقدار زیادی موادمخدر از نقاط مرزی به مقصد شهرستان سوران مطلع شدند.
این مسئول تصریح کرد: مأموران انتظامی پس از چند هفته پایش اطلاعاتی، شب گذشته در محور فرعی شهرستان سوران خودروی تویوتای حامل مواد مخدر را شناسایی کرده و به طور نامحسوس تحت نظر قرار دادند.
وی با اشاره به ردیابی و پیدا کردن این قاچاقچیان افزود: سوداگران که مسلح بودند به محض مشاهده پلیس به درگیری مسلحانه پرداختند و قصد فرار به همراه خودروی حامل موادمخدر را داشتند که مأموران با هدف قرار دادن لاستیک‌ خودروی تویوتا مانع از فرار سوداگران شده و یکی از قاچاقچیان دستگیر را دستگیر کردند.
وی در ادامه نیز خصوص میزان کشفیات مواد مخدر در این عملیات اظهار داشت: یک تن و 204 کیلو تریاک و 26 کیلو هروئین به همراه یک قبضه سلاح از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.
دستگیری قاچاقچی سابقه‌دار با 882 کیلوگرم تریاک
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات دیگری در شهرستان مهرستان خبر داد و گفت: در این عملیات نیز مأموران انتظامی شهرستان مهرستان با اشراف کامل اطلاعاتی در محور ایرافشان خودروی تویوتای متعلق به قاچاقچیان مسلح را شناسایی و توقیف کردند.
سردار رحیمی افزود: در این عملیات نیز یک قاچاقچی سابقه‌دار دستگیر و 882 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.
انتهای پیام/ فارس
يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب: 422655
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *