۰

افتتاح 10 بیمارستان صحرایی در سیستان و بلوچستان/جراحی 3800 بیمار

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس از افتتاح 10 بیمارستان صحرایی همزمان در سراسر استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: این بیمارستان‌ها در مناطق محروم شهرستان‌های مختلف سیستان و بلوچستان فردا افتتاح می‌شود.
افتتاح 10 بیمارستان صحرایی در سیستان و بلوچستان/جراحی 3800 بیمار
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، سردار محمد مارانی صبح امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران در زاهدان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اصلی سپاه مردم‌یاری است و یکی از مقوله‌های مردم یاری توجه به بخش بهداشت و درمان مردم است.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس افزود: از فردا 10 بیمارستان‌ صحرایی در مناطق محروم شهرستان‌های مختلف سیستان و بلوچستان فردا افتتاح می‌شود.
این مسئول ادامه داد: این بیمارستان‌ها در شهرستان‌های هیرمند، زهک، فنوج، سرباز، سراوان، میرجاوه و ... است.
سردار مارانی با بیان اینکه اقدامات و برنامه‌های سپاه امروز در کنار اقدامات نظامی و امنیتی، اجرای طرح‎های محرومیت‌زدایی در بخش‌های مختلف است که در چند سال اخیر به ویژه در بخش بهداشت و درمان و راه‌اندازی بیمارستان‌‌های صحرایی اقدامات خوبی انجام شده گفت: 850 هزار نفر از مردم مناطق محروم در قالب این بیمارستان‌ها به طور رایگان ویزیت و درمان شده‌ و تعدادی نیز تحت عمل جراحی قرار گرفته‌اند و برخی را که نیاز به مراقبت‌های بعدی داشته‌اند به بیمارستان‌های پیشرفته کشور اعزام کرده‌ایم.

وی افزود: 3 هزار و 800 نفر در این بیمارستان‌ها تحت عمل جراحی قرار گرفته و 370 نفر نیز به بیمارستان‌های سایر نقاط کشور اعزام شده‌اند.
فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه پزشکانی که به بیمارستان‌های صحرایی سپاه در سیستان و بلوچستان خدمات ارائه می‌کنند از سراسر کشور می‌آیند گفت: این پزشکان همواره تلاش می‌کنند برای خدمات رسانی به مردم مناطق محروم از یکدیگر سبقت بگیرند که این جای قدردانی از جامعه پزشکان دارد.
این مسئول ادامه داد: در دنیا برای بحث امنیت از نیروهای نظامی و مسلح استفاده می‌شود و این یک قانون نوشته شده است، اما در کشور ما به برکت انقلاب و نظام امنیت مردمی است و همه در بحث امنیت مشارکت کرده و درکنار نیروهای نظامی هستند.
سردار مارانی ارائه خدمات را به مردم مناطق محروم الزامی دانست و گفت: توجه به نقاط محروم، محرومیت‌زدایی از مناطق مختلف قطعا خود در تامین امنیت نیز تاثیر خواهد داشت.
وی مردم‌یاری و کمک به رونق اقتصادی مردم را یکی از رویکردها و برنامه‌های اصلی سپاه عنوان کرد.
انتهای پیام/ فارس
پنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب: 422981
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *