۰

انجام 1450 ویزیت و 11 عمل جراحی در بیمارستان صحرایی لادیز

رئیس بیمارستان شهید قاضی سنندج از ویزیت 1450 بیمار در نخستین روز راه‎اندازی بیمارستان صحرایی در بخش لادیز میرجاوه خبر داد.
انجام 1450 ویزیت و 11 عمل جراحی در بیمارستان صحرایی لادیز
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، سید هاشم حسینی اظهار کرد: این بیمارستان صحرایی در سه حوزه بهداشت، درمان و امداد پزشکی فعالیت می‎کند و بیش از 20 پزشک عمومی و متخصص در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.
رئیس بیمارستان شهید قاضی سنندج ضمن ابراز رضایت از استقبال مردم، افزود: این بیمارستان صحرایی شامل آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی و آندوسکوپی است و با وجود دو اتاق عمل در محل بیمارستان صحرایی، کلیه جراحی‌های چشم و عمومی در این بیمارستان انجام خواهد رفت.
این مسئول خاطرنشان کرد: در نخستین روز افتتاح بیمارستان صحرایی در بخش لادیز 1450 بیمار ویزیت شدند که از این تعداد 41 بیمار توسط متخصصین رادیولوژی، 45 نفر توسط متخصص آزمایشگاه و 75 نفر توسط دندانپزشکان و 145 نفر نیز توسط متخصصین سونوگرافی ویزیت شدند.
وی با اشاره به 11 مورد عمل جراحی، تاکید کرد: همچنین ویزیت 24 نفر در بخش امداد پزشکی و انجام 11 عمل جراحی از دیگر فعالیت‌های این بیمارستان در نخستین روز راه‌اندازی بود.
حسینی بیان کرد: هدف از راه‌اندازی این بیمارستان صحرایی خدمت به مردم مناطق محروم کشور است و سپاه پاسداران در راستای مردم یاری به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم می‌پردازد و در ایجاد امنیت پایدار نقش بسزایی دارد.
انتهای پیام/
يکشنبه ۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۲
کد مطلب: 423040
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *