۰

هفته وحدت فرصت مناسبی برای همدلی بیشتر شیعه و سنی است

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: هفته وحدت فرصت مناسبی برای همدلی بیشتر شیعه و سنی و اقوام و طوایف مختلف است.
هفته وحدت فرصت مناسبی برای همدلی بیشتر شیعه و سنی است
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، آیت‌الله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان، ضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: اتحاد و همبستگی مسلمانان رمز پیروزی آنها در مقابل استکبار و جبهه کفر است.
نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: ایجاد تفرقه و نفاق تنها از دشمنان اسلام و قرآن برمی‌آید، زیرا سود استکبار در جنگ و خونریزی در جوامع اسلامی است.
امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه هفته وحدت فرصت مناسبی برای همدلی بیشتر شیعه و سنی است، بیان کرد: یقیناً اتحاد شیعه و سنی دشمن را عقب رانده و گروه‌های تکفیری را ناکام می‎گذارد.
وی با اشاره به فرا رسیدن حماسه بزرگ 9 دی که روز بصیرت نام‌گذاری شده است، افزود: 9 دی در واقعیت یک حماسه بزرگ بود که دشمنان نظام و اسلام فهماند ملت ایران با بصیرت و هوشیار هستند و توطئه‌های دشمن را به خوبی رصد کرده و هرجا که لازم باشد پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند.
امام جمعه زاهدان با بیان اینکه تبعیت از ولایت فقیه و فرمان‌برداری از ایشان سرلوحه کار همه مردم ایران قرار داشته است به نوعی که ایشان همواره رکن اصلی انقلاب بوده و مورد حمایت اقشار مختلف مردم هستند.
انتهای پیام/ فارس
يکشنبه ۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۹
کد مطلب: 423045
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *