۰

تعریف سینا عشوری از قلعه نویی

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: بعد از اینکه امیر قلعه‌نویی هدایت تیم را بر عهده گرفت بسیاری از حواشی تیم ما از بین رفت و حتی گوشه‌ای از اتفاقات گذشته را مشاهده نکردیم.
تعریف سینا عشوری از قلعه نویی
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، سینا عشوری در گفت‌وگو با فارس در مورد پیروزی تراکتورسازی در هفته شانزدهم مقابل نفت تهران، گفت: بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم. کسب 3 امتیاز دیدار روز گذشته بسیار مهم بود و خوشبختانه توانستیم به هدف‌مان برسیم.
وی افزود: در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم یکی دو گل وارد دروازه حرف کنیم که یک بار موفق به انجام این کار شدیم. در نیمه دوم نفت هم عملکرد خوبی داشت که محمدرضا اخباری یکی دو بار مانع از گلزنی حریف شد. در کل از کسب 3 امتیاز بازی خوشحال هستیم.
هافبک تراکتورسازی با اشاره به عملکرد خوب تیمش در هفته‌های اخیر تصریح کرد: نظم تیمی تراکتورسازی چه در داخل زمین و چه بیرون از زمین بسیار خوب شده بود. بسیاری از اتفاقاتی که در گذشته می‌افتاد دیگر درون تیم نمی‌بینیم که این بسیار خوب است. جا دارد یک خسته نباشید هم به تیم نفت بگویم. آنها در بازی دیروز خیلی تلاش کردند.
عشوری در پاسخ به این سوال که قلعه‌نویی اعلام کرده از دقیقه 60 به بعد این تیم به دلیل مشکل بدنی افت می‌کند، اظهار داشت: بهتر است خود سرمربی در این ارتباط صحبت کند و وقتی قلعه‌نویی این مسئله را بیان کرده من نمی‌توانم دلیلش را به طور دقیق بگویم. البته ما قبل از شروع فصل تمرینات بدنسازی نداشتیم و شاید از دقیقه 60 به بعد یک مقدار قدرت عضلانی بازیکنان پایین می‌آید.
وی در مورد اینکه آیا روند تیم پس از تغییر کادر فنی مثبت بوده است، گفت: خودم به شخصه این حس را دارم که عملکرد تیم بهتر شده است. جا دارد از کادر فنی قبلی هم تشکر کنیم چرا که آنها زحمت زیادی کشیدند. مهم ترین مشکل ما برخی بی‌نظمی‌هایی بود که صورت می‌رفت که خوشبختانه از زمان حضور قلعه نویی نه تنها آن حواشی را ندیدم حتی گوشه‌ای از آن اتفاقات هم تکرار نشده است.
هافبک تراکتورسازی که از دیدار هفته هفدهم تیمش مقابل گسترش فولاد محروم است در مورد این مسابقه تصریح کرد: متأسفانه در دربی حضور ندارم ولی خیلی دوست داشتم در این دیدار بازی کنم. برای تیمم آرزوی موفقیت می‌کنم. گسترش فولاد تیم بسیار خوبی است که مهره‌های قدرتمندی دارد. حضور بازیکنانی مثل مرتضی اسدی، باتیستا، سیدصالحی، شهرام گودرزی و ... و فعالیت کادر فنی قوی با حضور فراز کمالوند قدرت این تیم را دوچندان کرده است.
انتهای پیام/ راه دانا
چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۵
کد مطلب: 423197
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *