۰

حضور «نورچشمی‌ها» در عرصه‌‌ اقتصاد ‌خطرناک است/دولتمردان فکری به حال اوضاع بد‌اقتصادی ‌کنند

امام جمعه ایرانشهر گفت: حضور «نورچشمی‌ها» در عرصه‌‌ اقتصاد ‌خطرناک است.
حضور «نورچشمی‌ها» در عرصه‌‌ اقتصاد ‌خطرناک است/دولتمردان فکری به حال اوضاع بد‌اقتصادی ‌کنند
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، حجت‌الاسلام سید شجاع‌الدین ابطحی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در ایرانشهر روز سوادآموزی و ترویج نماز را گرامی داشت و سپس به 13 دی و صدور نامه‌ مشهور حضرت امام (ره) به گورباچف رهبر آن زمان «اتّحاد جماهیر شوروی» در سال 67 اشاره کرد.

وی 16 دی روز شهدای دانشجو و سال‌روز «شهادت حماسی» شهدای هویزه در سال 1359 به علت خیانت بنی‌صدر و صدور دستور عقب‌نشینی را مورد اشاره قرار داد و با یادکردی از دانشجویان نخبه و گرانقدری مانند شهید علم‌الهدی در جمع شهدای این روز، یاد و نام شهدای دانشجو را گرامی داشت.

خطیب جمعه ایرانشهر پشت سر گذاشتن رکود را غیرواقعی خواند و با برشمردن برخی معضلات ناشی از رکود اقتصادی، اختصاص میلیاردها تومان وام به ماشین‌های بی‌کیفیت را به چالش کشید و از عدم تخصیص این مبالغ به کارخانه‌ها و کارگاه‌هایی که به علت عدم نقدینگی با ورشکستگی و تعطیلی مواجه شده‌اند گلایه کرد و حضور «نورچشمی‌ها» در عرصه‌‌ اقتصاد را خطرناک خواند.

ابطحی توصیه‌ مقام معظم رهبری برای همدلی و همزبانی را مانع بیان بسیاری از نابه‌سامانی‌ها خواند و به دولتمردان تذکر داد که عدم بیان مسایل را دلیلی بر ندانستن و نفهمیدن فرض نکرده و فکری اساسی به حال اوضاع بد اقتصادی فعلی کنند.
انتهای پیام/ فارس
شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 423436
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *