۰

تداوم شدت باد و گرد و خاک در سیستان و بلوچستان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: امروز و فردا در نواحی مرکزی و غربی این استان وزش باد شدید و در برخی نقاط گرد و خاک تداوم دارد.
تداوم شدت باد و گرد و خاک در سیستان و بلوچستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، رضا آزادمنش در زاهدان اظهار کرد: در روز گذشته سرعت شدت طوفان و گرد و خاک در شهرستان خاش 55 کیلومتر و در زاهدان 45 کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه امروز و فردا در نواحی مرکزی و غربی وزش باد شدید در برخی نقاط گرد و خاک تداوم دارد، گفت: از اواخر امروز با ورود سامانه بارشی ابتدا در نیمه شمالی و فردا در اکثر نقاط استان رگبار باران و گاهی رعد و برق و وزش تندباد خواهیم داشت.
این مسئول ادامه داد: در سیستان، خاش و برخی شهرهای جنوبی آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی انتظار می‌رود.
آزادمنش بیان کرد: از فردا تا چهارشنبه دریای عمان مواج و متلاطم و از روز دوشنبه با خروج سامانه بارشی از سیستان و بلوچستان کاهش پنج تا 10 درجه‌ای دما برای کل استان و در شهرهای سردسیر نیمه شمالی استان مه غلیظ پیش‌بینی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه امروز افزایش دما پیش‌بینی می‌شود، اما از فردا به تدریج کاهش دما را شاهد خواهیم بود، گفت: در 24 ساعت گذشته زرآباد با 31 درجه سانتی‌گراد گرمترین و سراوان با پنج درجه سانتی‌گراد سردترین نقاط سیستان و بلوچستان بوده است.
انتهای پیام/ فارس
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب: 423483
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *