۰

انهدام دو باند بزرگ مواد مخدر در سراوان و خاش

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام دو باند بزرگ مواد مخدر در شهرستان‌های سراوان و خاش خبر داد.
انهدام دو باند بزرگ مواد مخدر در سراوان و خاش
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، سردار حسین رحیمی در زاهدان اظهار داشت: دو باند بزرگ مواد مخدر در شهرستان‌های سراوان و خاش منهدم شدند.
وی افزود: کشف قریب به یک و نیم تن تریاک، سه دستگاه بیسیم دستی و یک قبضه سلاح کلاش و دستگیری 6 قاچاقچی مسلح و توقیف 4 دستگاه خودرو سبک نتیجه این عملیات بزرگ بوده است.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در راستای مبارزه شبانه روزی با سوداگران مرگ و پایش مداوم اطلاعاتی باندهای مواد مخدر، ماموران انتظامی شهرستان سراوان، با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک باند مسلح را که قصد جا به جایی مقادیر متنابهی مواد مخدر از نقاط مرزی به سراوان با استفاده از خودرو های تیزرو را داشتند، شناسایی کردند.
این مسئول ادامه داد: با شناسایی اعضای این باند، اقدامات تخصصی و عملیاتی پلیس برای دستگیری و کشف مواد مخدر آغاز، که پس از حدود یک هفته تلاش‌های شبانه روزی، شب گذشته ماموران در منطقه "کوهک" خودرو پژو 405 متعلق به اعضای این باند را شناسایی کردند و در یک عملیات هدفمند با توقیف این خودرو، دو نفر از اعضای این باند بزرگ را دستگیر کردند.
وی تصریح کرد: ماموران در ادامه این عملیات، محل دپو مواد مخدر منتقل شده توسط این باند را در منطقه "کوهک"شناسایی کرده و طی یک عملیات هماهنگ و منسجم، پس از کنترل منطقه، از محل مورد نظر بازرسی کرده و ضمن دستگیری سه نفر دیگر از اعضای این باند، یک تن و 141 کیلوگرم تریاک را به همراه سه دستگاه بی‌سیم دستی کشف و یک خودرو تویوتا متعلق به این باند را توقیف کردند.
رحیمی از اجرای یک عملیات موفق پلیسی شبانه در مبارزه با مواد مخدر نیز خبر داد و گفت: در این عملیات ماموران انتظامی شهرستان خاش با اشراف اطلاعاتی دو خودرو تویوتا و پژو 405 متعلق به قاچاقچیان مسلح را در منطقه "برهان آباد" شناسایی کرده که پس از درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ، ضمن توقیف این خودروها، 325 کیلو تریاک را به همراه یک قبضه سلاح کلاشینکف کشف و در این رابطه یک قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.
انتهای پیام/ فارس
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب: 423527
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *