۰

زیدان: می‌دانم رئال چقدر بزرگ است

زین الدین زیدان در اولین نشست خبری خود به عنوان سرمربی رئال مادرید از عزم جدی خود برای نتیجه گرفتن در رئال مادرید خبر داد.
زیدان: می‌دانم رئال چقدر بزرگ است
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، زین الدین زیدان به عنوان سرمربی رئال مادرید و جانشین رافائل بنیتس در این تیم اسپانیایی انتخاب شد تا برای اولین بار هدایت یک تیم بزرگ را بر عهده بگیرد.
 
زیزو که یک فصل دستیار آنچلوتی در رئال بود و این فصل در تیم دوم رئال مربیگری می‌کرد، امیدوار است تا مانند گواردیولا و لوئیس انریکه در دنیای مربیگری نیز موفق باشد.
 
زین الدین زیدان در اولین اظهارنظر خود به عنوان سرمربی این تیم گفت: از همان روزی که به رئال آمدم تا برای این تیم بازی کنم، می دانستم رئال چقدر تیم بزرگی است و هواداران مطمئن باشند من تمام تلاشم را به کار خواهم بست تا تیم نتیجه بگیرد و به قهرمانی برسد. کاملا می دانم رئال چقدر تیم بزرگی است و برای این چالش آماده هستم.
 
زیدان ادامه داد: رئال بهترین هواداران دنیا را دارد و بهترین باشگاه جهان است و باید بهترین نتیجه را کسب کند.
 
پرس نیز که در کنار زیدان حضور داشت گفت: ورودت را به عنوان سرمربی تیم تبریک می گویم. شما از امروز سرمربی رئال هستید. زیدان یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال است و خیلی خوشحالیم که او به عنوان سرمربی در تیم ما فعالیت خواهد کرد.
 
انتهای پیام/ راه دانا
سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۰۴
کد مطلب: 423600
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *