۰

محفل انس با قرآن به یاد آیت‌الله نمر در زاهدان برگزار شد

مردم شیعه و سنی زاهدان با شرکت در مراسم محفل انس با قرآن یاد آیت‌الله نمر را گرامی داشتند و سقوط آل‌سعود سفاک را از خداوند متعال خواستار شدند.
 محفل انس با قرآن به یاد آیت‌الله نمر در زاهدان برگزار شد
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، محفل انس با قرآن با شرکت مردم شیعه و سنی زاهدان به یاد آیت‌الله شیخ نمر شب گذشته در مسجد حضرت ابوذر زاهدان برگزار شد.
مردم ولایتمدار زاهدان در این مراسم که علمای شیعه و سنی و دیگر آحاد مردم حضور داشتند تاکید کردند آل‌سعود با این حرکت خود نشان داد که بویی از انسانیت و اسلامیت نبرده است و قاریان برجسته استان آقایان حصاری و مولوی برشان، قاری برجسته مسجد توحید اهل سنت با قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید محفل را نورانی کردند.
مردم شیعه و سنی زاهدان با اشاره به اینکه کسانی که خودشان را خادمین حرمین می‌دانند اما مردم را در سرزمین امن الهی در حادثه منا می‌کشد و  تحمل انتقاد را ندارند و در هر جامعه‌ علما به عنوان هدایتگران جامعه نقش مهمی در ارائه مسائل و مشکلات جامعه دارند اما حکومت آل‌سعود متاسفانه افکار دیکتاتوری دارد و حقوق شهروندی مردم را رعایت نمی‌کند.
همچنین مردم در ابتدای این محقل قرآنی تاکید کردند حرکت شیخ نمر دفاع از حق و حقیقت بوده اما آل‌سعود متاسفانه از دستورات اسلام و نبی مکرم اسلام (ص) فاصله گرفته‌اند.
در این اجتماع مردم با شعار مرگ بر آمریکا  و مرگ بر آل سعود خواستار واکنش جدی سازمان‌های بین‌المللی با این حرکت وحشیانه آل سعود شدند.
انتهای پیام/ تسنیم
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 423725
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *