۰

لزوم احداث کشتارگاه طیور در زابل

فرماندار ویژه زابل احداث کشتارگاه طیور را در زابل ضروری عنوان کرد و گفت: از سرمایه‌گذاران بخش حصوصی در این زمینه حمایت می‌کنیم.
لزوم احداث کشتارگاه طیور در زابل
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، هوشنگ ناظری صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان زابل اظهار کرد: با توجه به اینکه احداث کشتارگاه طیور در زابل ضروری است، از سرمایه‌گذاران بخش‌خصوصی در این زمینه حمایت می‌کنیم.
فرماندار ویژه زابل افزود: باید تمام مرغ‌پرکنی‌های موجود به محل عرضه کشتار روز تبدیل شوند.
این مسئول ادامه داد: تولیدکنندگان مرغ در زابل باید به دنبال راهکارهای مناسب به منظور کاهش هزینه‌های تمام شده تولید مرغ زنده در منطقه باشند که بتوانند زمینه فروش با سایر نقاط کشور را رقابت کنند.
ناظری تصریح کرد: تولیدات منطقه در همه بخش‌ها از اولویت‌های اشتغالزایی است و ورود مرغ زنده از سایر شهرها فقط در مواقع ضروری و برای تنظیم بازار انجام می‌شود.
فرماندار ویژ زابل افزود: امسال در بخش توزیع سوخت نفت و گاز در منطقه مشکلی مشاهده نکردیم که از پیگیری استاندار و سایر مسئولان مرتبط، قدردانی می‌کنم.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در 7 اسفندماه گفت: با توجه به مسائل سیاسی موجود در جهان و منطقه خلیج فارس، حضور مردم نقش بسزایی در ایجاد وحدت و انسجام ملی دارد که باید به دنبال حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای باشیم.
‌انتهای پیام/ فارس
پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب: 423843
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *