۰

امنیت در سیستان و بلوچستان ‌پایدار و باثبات شده است

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در یکی دو سال گذشته‌ سیستان و بلوچستان به سمت یک استان با امنیت پایدار و باثبات حرکت کرده است.
امنیت در سیستان و بلوچستان ‌پایدار و باثبات شده است
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، سردار حسین رحیمی در دیدار با رئیس و اعضای هیئت علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان که در سالن جلسات این دانشگاه  انجام شد، گفت: حرکت نیروی انتظامی به سمت یک نهاد اجتماعی شدن، پلیس ما را از سایر پلیس‌های جهان متمایز کرده و این نگاه جامعه محوری به ما می‌گوید که پلیس باید تمام مساعی، تلاش، توان و انرژی خود را در راستای خدمت به مردم به کار گیرد و تمام برنامه‌ریزی‎ها و چشم‌اندازها به این سمت و سو هدف‌گذاری شود.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه برقراری ارتباط با مراکز علمی و دانشگاهی از برنامه‌های مهم پلیس در استان است، افزود: در تلاش هستیم که با گسترش ارتباط با این قشر فهیم و اثرگذار در جامعه از تلاش و ظرفیت عظیم موجود در این بخش در ارتقاء امنیت جامعه و توان علمی کارکنان استفاده کنیم.
وی در ادامه افزود: دیگر نمی‌توانیم با روش‌های منسوخ شده مدیریت امنیتی جامعه را انجام دهیم و وقتی می‌گوییم راهبردمان تغییر یافته است نگاهمان نیز باید تغییر کند و از روش‌ها و شیوه‌ای جدید استفاده کنیم و لازمه این کار ارتباط تنگاتنگ و عملیاتی با مراکز علمی و دانشگاهی است و باید از توان و انرژی و نگاه فرهیختگان استان بهره‌گیری شود.
سردار رحیمی با اشاره به اینکه در مجموعه انتظامی استان یک نگاه وظیفه محور در ماموریت‌ها را دنبال می‌کنیم، گفت: در یکی دو سال گذشته، استان سیستان و بلوچستان به سمت یک استان با امنیت پایدار و باثبات حرکت کرده که با نگاه جدید و علمی نسبت به جریان امنیت، برنامه‌ریزی و تدوین افق‌های کاری و چشم‌اندازها به سمت تحقق این دیدگاه و دستیابی به هدف‌گذاری‌های تعیین شده سوق پیدا کرده است.
این مقام ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به دو بعد وظیفه محور و علم محوری پلیس، ادامه داد: در بخش مبارزه با قاچاقچیان، اشرار، کشف جرم در ابعاد مختلف یک روند صعودی و شتابان را دنبال می‌کنیم که این در بعد وظیفه محوری پلیس جای می‌گیرد و نگاه دیگر، نگاه علم‌محوری است و با افتتاح دانشگاه علمی کاربردی انتظامی و افتتاح شعبه‌ای از دانشگاه علوم انتظامی در استان، بسترهای لازم برای ارتقاء دانش علمی کارکنان، فراهم شده است.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: تحقیقات کاربردی و معاونت اجتماعی که دو حوزه مردم محور هستند، ساز و کاری هستند برای حرکت اجتماعی و مردمی شدن پلیس و حرکت و استفاده بیشتر از علم که در سال‌های اخیر شکل گرفتند و با اقشار مختلف جامعه به خصوص با دانشگاهیان و فرهیختگان ارتباط برقرار می کنند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب: 424148
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *