۰

سازماندهی خبرنگاران سیستان و بلوچستان در قالب سازمان بسیج رسانه

مسئول سازمان بسیج و رسانه سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر تمامی خبرنگاران، مدیران مسئول، سرپرستان نشریات و اصحاب رسانه حتی در صدا و سیمای سیستان و بلوچستان عضو سازمان بسیج و رسانه هستند.
سازماندهی خبرنگاران سیستان و بلوچستان در قالب سازمان بسیج رسانه
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، محمد دشتی‌زاده به مناسبت فرا رسیدن 21 دیماه سالروز شهادت شهید رهبر که به‌نام روز قشر بسیج رسانه نامگذاری شده، اظهار کرد: حدود دو سال است که سازمان بسیج و رسانه در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شده و تمامی خبرنگاران را در این مجموعه ساماندهی کرده است.
مسئول سازمان بسیج و رسانه سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر تمامی خبرنگاران، مدیران مسئول، سرپرستان نشریات و اصحاب رسانه حتی در صدا و سیما در سیستان و بلوچستان عضو سازمان بسیج و رسانه استان هستند.
وی ادامه داد: تاکنون چند دوره آموزش خبرنگاری برای اصحاب رسانه استان برگزار شده تا خبرنگاران با آخرین علوم رسانه و ارتباطات بیشتر آشنا شوند.
دشتی‌زاده گفت: بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان‌های خاش و میرجاوه از دیگر برنامه‌هایی است که برای خبرنگاران اجرایی شده است.
مسئول سازمان بسیج و رسانه سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه کنونی صاحب قدرت و اقتدار است اقتداری که به رهبری مقام معظم رهبری و پشتوانه ملت بصیر و آگاه رقم خورده است، قطعا دشمنان نظام از هر ترفندی برای خدشه وارد کردن به نظام از هر ظرفیتی استفاده می‌کنند که این رسالت خبرنگاران را سنگین‌تر می‌کند تا جامعه را با ترفندهای دشمنان بیش از پیش آگاه کنند.
این مسئول ادامه داد: قطعا هرچه رسانه‌های داخلی پویا، فعال و پیشتاز عرصه آگاهی و اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی برای مردم باشند، دشمن در جنگ نرم و رسانه‌ای علیه ایران اسلامی ناکام خواهد ماند.
وی بر اهتمام بیشتر جامعه رسانه‌ای استان در راستای تحکیم وحدت در منطقه تاکید کرد و گفت: قلم زدن در راستای تقویت همدلی و همراهی اقشار مختلف مردم شیعه و سنی یکی از ابزارهایی است که مسیر توسعه را هموار می‌کند.
دشتی‌زاده بیان کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی، خبرنگاران باید در این حوزه نیز بیشتر فعال شده و آخرین اقدامات انجام شده در این راستا را تشریح کنند.
انتهای پیام/ فارس
سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب: 424150
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *