۰

گروه های تکفیری و داعش با ضربات سهمگینی در سوریه مواجه شده اند/ عملیات های تاکتیکی،منسجم و هماهنگ موجب شکست داعش شده است

کارشناس امور سیاسی منطقه گفت: در اثر ضربات ارتش سوریه،گروه های جیش الاسلام، النصره، داعش، احرار الشام با مشکلات بسیار سهمگینی مواجه شده اند.
گروه های تکفیری و داعش با ضربات سهمگینی در سوریه مواجه شده اند/ عملیات های تاکتیکی،منسجم و هماهنگ موجب شکست داعش شده است
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، سید هادی سید افقهی، اظهار داشت: از زمانی که روس ها وارد معادلات سوریه شده و کنار مردم سوریه و حزب الله با داعش مبارزه می کنند، وضعیت سوریه مناسبت تر شده است.
وی با اشاره به ضربات ارتش سوریه و نیروهای کمک کننده با ین مجموعه گفت: در اثر ضربات این ارتش گروه های جیش الاسلام، النصره، داعش، احرار الشام با مشکلات بسیار سهمگینی مواجه شده اند.
کارشناس امور سیاسی منطقه ادامه داد: همزمان با بمباران های هوایی عهلیه داعش،پیشروی های زمینی خوبی صورت گرفته است که موجب شده تا شهرها، حومه ها، فرودگاه ها شاهراه ها و منابع انرژی سوریه آزاد شود.
سید افقهی پیشروی نیروهای سوری با کمک نیروهای حاضر در سوریه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در حال حاضر وضعیت سوریه خوب است اگر چه ایده آل فاصله دارد.
وی افزود: نیروی هوایی سوریه با همکاری گروه های حاضر در این کشور با حرکات تاکتیکی،منسجم و هماهنگ شکست سختی به داعشی ها تحمیل کرده اند.
کارشناس امور سیاسی منطقه با اشاره به جابه جایی گروه های تروریستی در بسیاری از مناطق سوریه، پیشروی ها ارتش را قابل ذکر عنوان کرد.
سید افقهی با بیان اینکه این گروه تروریستی از سوی غربی ها به ویژه آمریکا به انواع سلاح های نابود کننده تجهیز می شود، افزود: با پیشروی نیروها در سوریه بسیاری از مناطق از دست داعش خارج شده است و پیروزی حتمی است.
وی با اشاره به اینکه تاریخ مصرف داعش گذشته است و در سوریه توان مقابله را ندارد، خاطرنشان کرد: به زودی نتایج پیشروی های موجب از بین رفتن داعش در این کشور می شود.
انتهای پیام/ راه دانا
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب: 424485
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *