۰
یادداشت/ به قلم محمدامين ميربلوچ زهي

داعش اصالت اسلام را مورد هدف قرار داده است/ حضور ایران در عرصه مقابله با تهدیدهای دشمنان اسلام، امید را در ملتها قوت بخشیده است

داعش و گروههای تکفیری با عملکرد زشت خود، ریشه، اساس و اصالت اسلام را مورد هدف قرار داده اند و در مقابل آنها حضور ایران در عرصه مقابله با تهدیدهای دشمنان اسلام، امید را در ملتها قوت بخشیده است
داعش اصالت اسلام را مورد هدف قرار داده است/ حضور ایران در عرصه مقابله با تهدیدهای دشمنان اسلام، امید را در ملتها قوت بخشیده است
به گزارش تفتان ما، در سالهای اخیر با فعالیت داعش و گروههای تکفیری حضور بیگانگان در منطقه خاورمیانه رقم خورده و متاسفانه با افراط گرایی های داعش و نیز جنایتهای سلطه گران زمینه برای نابودی مسلمانان و از جمله زنان و کودکان و افراد بیگناه فراهم شده است.

نمایش چهره ای خشن از اسلام که همواره اساس و بنیاد آن حفظ کرامت انسانها، برقراری صلح و سازش در دنیا و ترویج اخلاق و محبت و گذشت بوده، از اقدامات ضد انسانی و بشری داعش و گروههای تکفیری به شمار می آید که متاسفانه موجی از نفرت و اسلام هراسی در دنیا را شکل داده اند.

اسلام با خشونت، ترور، افراط گرایی و بی عدالتی در دنیا مخالف است و بشریت را به حفظ وحدت و همبستگی، انسجام، یکدلی و یک رنگی دعوت می کند.

دشمنان اسلام برای نابود کردن مسلمانان هم سو و هم جهت شده و اهداف شوم آنها در ممالک اسلامی در حال محقق شدن است و متاسفانه حکام کشورهای اسلامی فقط نظاره گر اوضاع و درهم ریختگی مسلمانان هستند.

شرایط بسیار دشوار و دردآوری در کشورهای اسلامی مشاهده می گردد که نتیجه و ثمره اختلاف و چند دستگی و فریب خوردگی و گرفتار شدن در دام فتنه و بلاهای غرب و آمریکا است.

حضور مقتدرانه ایران اسلامی در صحنه همواره گره گشا در امور بوده و در جبهه دشمنان رعب و وحشت و اختلاف پدید آورده است.

وجود رهبری معظم انقلاب برای ملت ایران ارزشمند بوده زیرا ایشان بعنوان یک سرمایه و عنصر وحدت و همدلی توانسته اند کشتی کشور را به سمت رسیدن به سعادت و عزتمندی هدایت کنند.

فعالیت دولت در حوزه های مختلف و تلاش برای خدمت شایسته به مردم و از همه مهمتر اتحاد ملت و دولت سبب اقتدار ایران اسلامی شده است.

علما و اندیشمندان، نخبگان و فرهیختگان جامعه ایرانی نیز با روشنگری و آگاه سازی نقشه های تفرقه افکنانه دشمنان توانسته اند به تقویت وحدت و حفظ امنیت و تحکیم ثبات آن در کشور کمک کنند.

امامان جمعه و جماعات شیعه و سنی، سران و بزرگان اقوام و مذاهب اسلامی در کنار همت و تلاش مسئولان خدمتگزار با ایفای نقش ارزشمند خود به کشور ابهت و اعتبار بخشیده اند.

قرار گرفتن در مسر قرآن کریم و سیرت پیامبر اسلام(ص) و پیروی از سنتهای گهربار ایشان و دور شدن از اختلاف و تفرقه نیاز مهم جامعه امروزی مسلمانان است تا بتوانند در مقابل دشمنان فائق آیند.

نگاه امت اسلامی باید حفظ و تقویت جایگاه اسلام در ابعاد جهانی باشد و ایام گرامی داشت هفته وحدت بخوبی این فرصت و ظرفیت را فراهم ساخته اند.

وجود مقدس پیامبر اسلام(ص) پیوند دهنده قلبها بوده و قطعا تبیین سیرت، اخلاق و منش اسلامی و انسانی آنحضرت(ص) می تواند در تالیف قلوب و گرایش جهان به زیبایی های اسلام تاثیرگذار باشد.

وحدت به عنوان نسخه نجات بخش بشریت باید در جهان اسلام نهادینه شود زیرا در شرایط حساس کنونی خرد جمعی نیاز اساسی در جامعه بوده و کشورهای اسلامی باید بتوانند در دایره ای سرشاز از زیبایی و محبت و کرامت انسانی با محوریت پیامبر(ص) قرار بگیرند.

این اصل باید در جامعه اسلامی تقویت شود که هر فردی در صدد رخنه بین مسلمانان و ایجاد تفرقه باشد قطعا از راه پیامبر اکرم(ص) و از مسیر وحدت، اخوت و همگرایی خارج و در دام شوم تفرقه و اختلاف دشمنان گرفتار شده که نتیجه آن شکست و قرار گرفتن در دام زشتی ها است.
 
——————————-
يادداشت از محمدامين ميربلوچ زهي
——————————-
انتهای پیام/
شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب: 435638
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *