۰

برگزاری طرح امید ویژه مربیان پرورشی در زاهدان

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیسان و بلوچستان گفت: کارگاه مدیریت مهارت و دانش رفتار (طرح امید) ویژه مربیان پرورشی آموزش و پرورش در مرکز مشاوره آموزش و پرورش زاهدان برگزار شد.
برگزاری طرح امید ویژه مربیان پرورشی در زاهدان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، محمدعلی حمیدیان امروز در زاهدان اظهار داشت: کارگاه مدیریت مهارت و دانش رفتار (طرح امید) ویژه مربیان پرورشی آموزش و پرورش در محل مرکز مشاوره آموزش و پرورش استان برگزار شد.
وی افزود: طرح امید به تولید و ترویج دانش، آداب و اخلاق و مهارت‌های زندگی می‌پردازد و بر خلاف بسیاری از طرح‌ها که الگوبرداری از طرح‌های کشورهای غربی است برگرفته از الگوهای دینی و اسلامی است.
حمیدیان ادامه داد: این طرح برای همه گروه‌های جامعه به ویژه افراد در معرض بزه و آسیب‌های اجتماعی و اصلاح و تربیت افراد بزه دیده و همچنین پیشگیری از تکرار جرم بسیار مفید است.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیسان و بلوچستان در زمینه ضرورت اجرای این طرح تصریح کرد: با توجه به افزایش مؤلفه‌های موثر در ارتقاء مهارت‌های اولیه زندگی و به منظور پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی و جرائم، طراحی و تدوین دوره مدیریت مهارت و دانش رفتار (امید) به عنوان پیشگیری نخستین در سطوح پیشگیری لحاظ شده است.
حمیدیان افزود: شعار این دوره اخلاق، معرفت، یادآوری و دستگیری از دیگران است و هدف کلی آن ارتقای مکارم اخلاقی و تعهد اجتماعی است.
وی بیان داشت: درونی شدن مقابله و خود کنترلی در برابر آسیب‌های اجتماعی، خلاف‌ها و جرائم فردی و خانوادگی و اجتماعی، افزایش کارآمدی، منزلت و امنیت اجتماعی از دیگر اهداف این طرح است.
انتهای پیام/ فارس
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب: 424560
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *