۰

روحانی از دخالت در انتخابات سخن به میان آورد/تکرار مواضع استاندار تهران از سوی رئیس جمهور

حجت الاسلام حسن روحانی عصر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص تایید و صلاحیت افراد از سوی هیئت نظارت گفت: من از همه ظرفیت ریاست جمهوری برای احراز صلاحیت ها تلاش می کنم، موارد رد صلاحیت های نادرست به صورت فراوان وجود دارد.
روحانی از دخالت در انتخابات سخن به میان آورد/تکرار مواضع استاندار تهران از سوی رئیس جمهور
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از پایگاه خبری دیمه نیوز، پس از تایید صلاحیت هیئت اجرایی انتخابات که در میان آنها افرادی با سوء شهرت سیاسی و اقتصادی دیده می شد، حالا نوبت به اظهار نظر دولت مردان در خصوص افراد تایید شده و هجمه به هیئت نظارت بر انتخابات و شورای نگهبان رسیده است.
حسن روحانی عصر دیروزدر جمع خبرنگاران با تکرار مواضع استاندار تهران گفت: در داخل هم باید همین مدل برجام را اجرا کنیم، اطلاعات اولیه‌ای که در این رابطه به بنده هم دادند خیلی خوشحال‌کننده نبود.
وی در جمله بعدی خود نمی تواند حمایت و خوشحالی خود را از عملکرد هیئت اجرایی پنهان کند و  می گوید:  در دو مرحله نخست یعنی ثبت‌نام و هیأت‌های اجرایی که صلاحیت‌ها را بررسی کردند بسیار امیدوارکننده بود.
حسن روحانی با زیر سوال بردن عملکرد هیئت نظارت بر انتخابات بیان کرد: در مرحله نظارت نیز برخی افراد به تعبیر خودشان احراز صلاحیت نشدند اما ما بسیار امیدوار هستیم که شورای نگهبان به این مسئله رسیدگی کند.
رئیس جمهور در ادامه از دخالت خود در انتخابات و تایید صلاحیت افراد خبر می دهد و می گوید: اگر در موردی صلاحیتی تأیید نشده که قابل تأیید است که به نظر من از این گونه موارد بسیار فراوان است شورای نگهبان دخالت کند، بنده به عنوان رئیس جمهور از تمام اختیاراتم در این زمینه استفاده خواهم کرد.
گفتنی است صبح امروز سید حسین هاشمی در چهارمین دوره آموزشی اعضای شوراهای اسلامی شهرهای تابعه استان تهران در بوستان علم و فناوری شهرستان پردیس در خصوص تایید صلاحیت افراد از سوی هیئت نظارت بر انتخابات گفت: تصور می کردم شمار رد صلاحیت ها رقم متعادل تری باشد، انتظار این تعداد رد صلاحیت ها را توسط هیات های نظارت بر انتخابات نداشتیم.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب: 424581
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *