۰

برگزاری بیش از 80 برنامه به مناسبت دهه فجر در زاهدان

جانشین ناحیه مقاومت بسیج زاهدان از برگزاری بیش از 80 برنامه به مناسبت ایام الله دهه فجر در زاهدان خبر داد.
برگزاری بیش از 80 برنامه به مناسبت دهه فجر در زاهدان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، مسعود پناهی اظهار داشت: دهه فجر بنا به فرمایش امام راحل انفجار نور بود که همه سیاست مداران و صاحب نظران جهان را به شگفتی وا داشت.
وی برگزاری بیش از 84 برنامه در ایام الله فجر را به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره روزهای انقلاب عنوان کرد و گفت: به همت ناحیه مقاومت بسیج زاهدان برنامه‎های این دهه با نواختن گلبانگ انقلاب اسلامی در تمام مدارس شهرستان زاهدان از طریق مجموعه بسیج دانش‎آ موزی در دستور کار قرار دارد.
این مسئول برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا، عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدا را از جمله برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد و افزود: برگزاری مراسمات فرهنگی، سیاسی، بصیرتی، مسابقات ورزشی و همایش عفاف و حجاب از دیگر برنامه‎های اجرایی این ناحیه است.
وی با بیان اینکه ایام‌الله فجر امسال فرصت مناسبی برای معرفی انقلاب و آرمان‌های آن برای حضور حداکثری مردم در انتخابات است، بیان داشت: با توجه به انتخابات پیش‌رو امید است برنامه‌های دهه فجر در حضور با نشاط مردم پای صندوق‎های رای و انتخاب بهترین گزینه برای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری مؤثر باشد.
پناهی مهمترین برنامه دهه فجر را برپایی جلسات و نشست‎های بصیرتی عنوان کرد و ادامه داد: افتتاح رده‎های مقاومت بسیج یکی از دیگر برنامه‎هایی است که در مناسبت‎های مختلف خصوصا ایام الله دهه فجر برای اقشار مختلف در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به برگزاری مراسم ویژه روز شهرستان زاهدان که در 19 بهمن ماه امسال اجرا خواهد شد، افزود: این مراسم همچون سال گذشته در مسجد جامع شهرستان زاهدان با برگزاری یادواره شهدا برگزار خواهد شد.
جانشین ناحیه مقاومت بسیج زاهدان فضا سازی سطح شهر زاهدان، پایگاه‎های بسیج و حوزه‎های مقاومت به مناسبت دهه فجر را از دیگر اهداف این مجموعه بیان کرد و گفت: اهم مراسم منتج به این است که شاهد حضور یکپارچه همه آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و تجدید پیمان با آرمان‎های بلند انقلاب اسلامی و امام راحل باشیم.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 424764
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *