۰

سیستان و بلوچستان؛ مقصدی امن برای گردشگران خارجی در دوران پساتحریم

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان گفت: در پرتو احساس امنیت می‌توانیم چهره واقعی سیستان و بلوچستان را به همگان معرفی کنیم و این استان مقصدی امن برای گردشگران خارجی در دوران پسا تحریم است.
سیستان و بلوچستان؛ مقصدی امن برای گردشگران خارجی در دوران پساتحریم
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مجتی میرحسینی در دومین نشست مشترک با معاونت اجتماعی فرماندهی مرزبانی استان ضمن تقدیر از عملکرد مناسب مرزبانی استان اظهار داشت: اقدامات خاصی برای خروج از وضعیت فعلی گردشگری در طول برنامه ششم برنامه‌ریزی شده است که با تحقق این برنامه‌ها و با توجه به خشکسالی‌های پی در پی و کاهش بهای نفت توسعه  استان بر مدار گردشگری خواهد بود.
میرحسینی افزود: در پرتو احساس امنیت می‌توانیم چهره واقعی استانمان را به همگان معرفی کنیم و در این صورت شاهد افزایش ورود گردشگران خواهیم بود.
وی گفت: با ایجاد و توسعه اقامتگاه‌های بوم گردی علاوه بر ایجاد اشتغال در مناطق روستایی باعث ارتقاء شاخص‌های امنیتی و حفظ خرده فرهنگ‌ها در جوامع محلی خواهیم شد.
میرحسینی یاد آور شد: ورود گردشگری خارجی تاثیر به سزایی در ایجاد اشتغال و بهبود معیشت مردم استان دارد لذا همه با هم باید تلاش کنیم تا استان از ناحیه قرمز گردشگری خارج شود.
معاون گردشگری سیستان و بلوچستان بیان کرد: به زودی اسناد توسعه گردشگری و مسیرهای گردشگری در کارگروه گردشگری استان مصوب و زیرساخت‌های مورد نیاز و بستر سازی مناسب برای حضور گردشگران داخلی و خارجی در این مسیرها ایجاد می‌شود.
در ادامه این نشست صمیمی معاونت اجتماعی فرماندهی مرزبانی استان بر آمادگی کامل مرزبانی برای فراهم‌کردن بستر مناسب برای ارتقاء امنیت گردشگران با همکاری اداره کل میراث فرهنگی در مکان‌های معرفی شده تاکید کرد.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب: 424765
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *