۰

سازش با کفار راه شهدا نیست / شهدا اجازه نفوذ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را ندادند

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سازش با کفار راه شهدای ما نیست و تاریخ اسلام گواه این مطلب است که در هر دوره ای که مردم با کفار سازش کردند، ملت آنان فرو ریخت و اگر بخواهیم عزت مندانه زندگی کنیم باید نفوذ ناپذیر باشیم .
سازش با کفار راه شهدا نیست / شهدا اجازه نفوذ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را ندادند
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از پیام بشرویه صبح امروز " سردار سید محمد باقرزاده" در دومین کنگره بزرگ سرداران و 154 شهید شهرستان بشرویه که با حضور باشکوه خانوده های شهدا، مردم ولایتمدار، مسئولان استانی و شهرستانی در  هیئت سادات الحسینی شهرستان بشرویه برگزار شد، یاد و خاطره شهدای گرانقدر را زمینه ساز تداوم سیره شهدا دانست و گفت: کسانی می توانند راه شهدا را ادامه دهند و منتظران واقعی باشند که راه شهدا را در زندگی خود پیاده کنند.
 
 مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح  افزود: یکی از صحنه های انتخاب بین ماندن و رفتن، زمانی بود که شیپور جنگ نواخته می شود، مرد از نامرد تشخیص داده شده و با فرا رسیدن جنگ دوست و دشمن واقعی شناخته می شد.
 
جنگ بیلان صداقت ها را مشخص می کند
سردار باقرزاده با اشاره به اینکه جنگ بیلان صداقت ها را مشخص می کند تصریح کرد: آن زمان که امنیت برقرار است همه اسم جمهوری اسلامی را می آورند ولی با حضور جنگ و بحران مشخص می شود چه کسانی در برابر جنگ سینه سپر می کنند و مدعی واقعی ولایت هستند.
 
مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح برگزاری محافل شهدا و تکریم از شهدا را در جهت تبین سیره آنان دانست و گفت: یوم الحساب که فرا رسد، سوال نخواهد شد چرا شهید  نشده اید بلکه باید پاسخگو باشیم چرا مثل شهدا زندگی نکرده ایم و هدف یادواره های شهدا باید در راستای تبیین سیره شهدا باشد.

وی افزود: شهدا اخلاص و مردانگی خود را در عمل به اثبات رساندند، آنان چراغ هدایت جامعه هستند و هر فتنه ای چون شب تار به واسطه آنان برطرف می شود.
 
راه شهدا و هدایت های رهبری، کشور را از فتنه ها عبور داد
باقرزاده با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب تا کنون با فتنه های مختلفی مواجه بوده ایم بر تداوم راه شهدا تاکید کرد و گفت: شهدای انقلاب اسلامی با تاسی از راه امام حسین(ع)، روشنگری و هدایت گری های ولایت فقیه  انقلاب اسلامی را از بحران ها و فتنه ها عبور داده است.
 
مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، شهدا را ذخائر ارزشمندی دانست و افزود: شهدا سرمایه های معنوی ایران اسلامی و ذخائر بزرگی هستند که با خون بهای انان پشتوانه معنوی کشور حاصل شده ونباید این سرمایه ها راکد بماند بلکه باید موجب حرکت معنوی جامعه شود تا حیات طیبه را ایجاد گردد.
 
شهدا غیرتمند بودند
وی، شهدا را بهترین بندگان خداوند معرفی کرد و گفت:  شهدای انقلاب اسلامی افراد غیرتمندی بود که برای دفاع از دین ناموس ، عفت و اسلام خود در برابر دشمن سینه سپر کردند و آن زمانی یادواره های شهدا نتیجه بخش است که موجب تداوم راه شهدا و عبرت آموزی شده و رشد جامعه را فراهم کند.
 
باقرزاده غفلت شکنی را یکی از روش های تداوم راه شهدا دانست و خاطر نشان کرد: بزرگداشت شهدا با این هدف برگزار می شود که ملت در برابر بیگانگان سرخم نکنند، تسلیم نشوند و غفلت از مسائل جامعه موجب نفوذ دشمن نگردد.

 
شهدا اجازه نفوذ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را ندادند
مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به پروژه نفوذ دشمن به کشورهای مسلمان اظهار داشت : آن زمان که دشمنان نمیتوانند تهاجمات گسترده خود را بر علیه کشوری انجام دهند به دنبال رخنه و نفوذ در آن کشور هستندهمانگونه که مسئله نفوذ در حادثه عاشورا نیز وجود داشت.
 
وی با توصیه به مسئولان سیاسی کشو هم گفت: کسانی که در امور سیاسی در حال فعالیت اند باید از راه شهدا عبرت بگیرند ، شهدا اجازه هیچ نفوذ سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را به دشمن ندادند و امروز مسیر کشور را  شهدا مشخص کرده اند.
 
سردار باقر زاده افزود: مقام معظم رهبری همواره بر جلوگیری نفوذ دشمن در حوزه های مختلف تاکید کرده اند و دغدغه رهبری برای آن است که اگر نفوذ انجام شود، دشمن اختیار کشور را در دست گرفته و در تمام تصمیم گیری های دخالت خواهد کرد و نهایت دار و ندار  کشورمان را به غارت می برند.

 
همان عزمی که شاه را بیرون کرد و حصرآبان را شکست برای مقابله با نفوذ لازم است
مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح ،خاطر نشان کرد: اگر عزم جدی بنا بر انجام داشته باشیم همانگونه که به فرمان امام راحل شاه را از کشور بیرون کردندو حصر آبادان را شکستند، امروز نیز همان عزم برای جلوگیری از نفوذ دشمن وجود خواهد داشت.
 
وی با تاکید بر اینکه مسئله برجام باید فرصت باشد نه تهدید هم گفت: آنچه از مسئله برجام بیشتر اهمیت دارد، تحقق اقتصاد مقاومتی است و برجام باید فرصتی برای ایران اسلامی باشد.
 
نفوذ معنوی انقلاب اسلامی کشورهای مسلمان جهان را در برگرفته است
سردار باقرزاده در ادامه با اشاره به  نفوذ معنوی و بیداری اسلامی در کشورهای مختلف جهان اظهار داشت: نفوذ معنوی در کشورهای بیدار اسلامی در حال گسترش است و فرزندان اسلام به عنوان مدافعان حرم در کشورهای مسلمانان سوریه، عراق و ... در حال دفاع از حریم اهل بیت (ع) هستند.
 
مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جایگاه ولایت و رهبری را عامل تداوم اقتدار ایران اسلامی و نفوذ معنوی اسلام در جهان برشمرد و گفت: ولایت فقیه جایگاه منطقی و عقلانی دارد، ولایت یک مسئله شعاری نیست بلکه امتداد انبیاء و اولیا است که سبب شده نفوذ معنوی اسلامی هر روز افزایش یابد.
 
سازش با کفار راه شهدا نیست
وی با تاکید بر اینکه سازش با کفار راه شهدا و انبیاء الهی نیست گفت: سازش با کفار راه شهدای ما نیست و تاریخ اسلام گواه این مطلب  است که  در هر دوره ای که مردم با کفار سازش کردند، ملت آنان فرو ریخت و اگر بخواهیم عزت مندانه زندگی کنیم باید نفوذ ناپذیر باشیم .
 
سردار باقرزاده در پایان از تشییع شهدای یمن در شهرستان آمل خبر داد و گفت: امروز مراسم تشییع شهدای یمن در شهرستان آمل برگزار می شود.
انتهای خبر/
شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب: 425056
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *