۰
در راستاي توسعه و ترويج فرهنگ ورزش؛

سالن چند منظوره ورزشی دهستان سنگان به بهره برداری رسید + تصاوير

مديركل ورزش و جوانان استان سيستان و بلوچستان از افتتاح و بهره برداري سالن ورزشی چند منظوره دهستان سنگان شهرستان خاش خبر داد.
سالن چند منظوره ورزشی دهستان سنگان به بهره برداری رسید + تصاوير
حسين ثوري در حاشيه آيين افتتاح اين سالن، در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما اظهار كرد: سالن ورزشي دهستان سنگان در ابعاد يك هزار و 440 متر جهت بهره برداری و فعالیت ورزشی در اين روستا مورد افتتاح و بهره برداري قرار گرفت.
 
وي با بیان اینکه هشت ميليارد و 500 میلیون ريال برای احداث این فضای ورزشی هزینه شده است، گفت: اين فضاي ورزشي و سالن يكي از نيازها و مطالبات جوانان اين دهستان بود كه خوشبختانه محقق شد.
 
ثوري افزود: کلنگ احداث این فضای ورزشی در سال 89 به زمین زده شد با این حال وقفه ای در روند اجرای آن به وجود آمد و با افتتاح این پروژه 600 خانوار ساکن در هفت روستای دهستان سنگان از خدمات ورزشي بهره مند مي شوند.
 

 
وي با بیان اینکه بخشی از هزینه احداث سالن به عنوان طلب پیمانکار باقی مانده است، خاطرنشان كرد: در تلاشیم بدهی موجود به مجری پروژه در کوتاه ترین زمان پرداخت شود.
 
مديركل ورزش و جوانان استان سيستان و بلوچستان توسعه سرانه های ورزشی در سطح استان و نقاط جمعیتی را یک اتفاق خوب برای استان دانست و اظهار كرد كرد: در راستاي توسعه و ترويج فرهنگ ورزش در شهرستان خاش پروژه هاي مختلف ورزشي از جمله استاديوم شهداي گمنام، زمين چمن و چند سالن ورزشي ديگر  با اعتباري بالغ بر 12 ميليارد ريال و 2 سالن ورزشي چند منظوره شهردراز و اسلام آباد گرنچین با پيشرفت 20 درصدي در حال احداث است.
 

.

.

.

 
انتهاي پيام/
سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب: 434698
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *