۰

استکبار به دنبال نفوذ در انتخابات است

سرلشکر محمد باقری گفت:استکبار به دنبال نفوذ در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی است،آنها فکر می کنند که می توانند مثل موریانه از داخل به نظام ضربه بزنند اما مردم با انتخاب نماینده‌های اصلح و انقلابی اجازه چنین کاری را به آنها نمی دهند.
استکبار به دنبال نفوذ در انتخابات است
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از  ایلام بیدار،سردار سرلشکر محمد باقری معاون ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز در یادواره شهدای اطلاعات و عملیات سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به جانفشانی های مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس گفت:استان ایلام یک استان کم نظیر از جنبه های مختلف است.
وی اظهار کرد:مردم استان ایلام مردمی خالص،مومن،شجاع و عاشق اهل بیت(ع) هستند،مردمی که در دنیای امروزی نمونه آنها کمتر پیدا می شود.
سرلشکر باقری ادامه داد:استان ایلام با وجودی که 400 کیلومتر با عراق مرز مشترک دارد، در دوران دفاع مقدس و در جبهه های مختلفی که در طول مرز ایجاد شده بود جانانه از مرز ایران دفاع کرد و این موهبتی است که به مردم ایلام داده شده است.
معاون ستاد کل نیروهای مسلح افزود:مردم ایلام در عملیات های وافجر 3،کربلای یک،نبرد با منافقین و عملیات های چریکی جانفشانی زیادی از خود نشان دادند و اکنون نیز با پذیرایی از زائران اربعین حسینی همچون سالهای دفاع مقدس برگ زرین دیگری از افتخارات خود را رقم بزنند.
سرلشکر باقری در ادامه سخنان خود با اشاره انتخابات 7 اسفند گفت:در ایامی مثل انتخابات، وحدت مردم و پیروی از رهبری بیشتر نمود پیدا می کند و لازم است که مردم با اتحاد و همدلی در این انتخابات شرکت کنند.
وی تاکید کرد:استکبار به دنبال نفوذ در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی است،آنها فکر می کنند که می توانند مثل موریانه از داخل به نظام ضربه بزنند اما مردم ما با حضور خود و همچنین نماینده های اصلح و انقلابی اجازه چنین کاری را به آنها نمی دهند.
معاون ستاد کل نیروهای مسلح افزود:انتخابات صحنه نمایش وحدت و یکپارچی ملت ایران است؛لازم است که همه در انتخابات شرکت کنند و از درون صندوق ها نمایندگانی بیرون بیاید که شجاعت لازم برای ایستادگی در مقابل دشمن را دارا باشند،نمایندگانی که پیرو شهدا،کاردان و کاربلد باشند و دنبال منافع شخصی خود نباشند.
سرلشکر باقری در ادامه سخنان خود تلاش و اخلاص را دو مقوله مهم در نصرت الهی به رزمندگان اسلام ذکر کرد و گفت:برای اینکه وعده پیروزی خداوند محقق شود لازم است که حداکثر تلاش و اخلاص به وجود بیاید تا این وعده محقق شود.
وی ادامه داد:در دوران دفاع مقدس با وجودی که هم امکانات و هم تعداد نیروهای ما با دشمن بعثی قابل قیاس نبود اما این تلاش و اخلاص بود که توانست پیروزی های بیشتری را برای به وجود بیاورد.
در پایان این یادواره،از خانواده شهدای اطلاعات و عملیات سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام قدردانی شد.
 
انتهای پیام/
يکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۱۱
کد مطلب: 425152
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *