۰

یادواره شهدا و ایثارگران عملیات کربلای 5 در زاهدان برگزار شد

یادواره شهدا و ایثارگران عملیات کربلای 5 با حضور جمعی از مسئولان در زاهدان برگزار شد.
یادواره شهدا و ایثارگران عملیات کربلای 5 در زاهدان برگزار شد
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، باغبانی فرمانده یگان امنیتی حیدر کرار امشب در نخستین یادواره شهدا و ایثارگران عملیات کربلای 5 که با حضور سردار عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه و جمعی از مسئولان سپاه، بسیج، معتمدین و اقشار مختلف مردم برگزار شد به تشریح نقش مؤثر رزمندگان گردان‌های 405 و 409 لشکر 41 ثارالله در عملیات کربلای 5 پرداخت و اظهار کرد: هدف از برگزاری این یادواره تجلیل از مقام شامخ این شهدا است.
باغبانی افزود: قرار است با تدبیری که فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اندیشیده‌اند در سال‌های آینده نیز این یادواره به صورت مستمر برگزار شود.
وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همه مسئولان است، گفت: حفظ بصیرت و آگاهی آحاد مردم یکی از ضروریات شرایط فعلی است.
فرمانده یگان امنیتی حیدر کرار با بیان اینکه خودباوری و ولایت‌مداری قطعاً اقتدار کشور را تضمین خواهد کرد، افزود: سیستان و بلوچستان بیش از 60 شهید در عملیات کربلای 5 تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.
این مسئول به دستگیری تفنگداران آمریکایی اشاره کرد و گفت:‌ این اقدام نماد قدرت و عظمت ایران اسلامی است که ابهت آمریکایی‌ها را در هم شکست.
انتهای پیام/ فارس
دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب: 425344
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *