۰

6 میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان کمیته امداد ایرانشهر پرداخت شد

مدیر کمیته امداد ایرانشهر از پرداخت 300 فقره کمک هزینه ازدواج به ارزش 6 میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد این شهرستان خبر داد.
6 میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان کمیته امداد ایرانشهر پرداخت شد
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان، محمدعلی تراقویی در مراسم اعطای کمک هزینه ازدواج به مددجویان کمیته امداد، ایرانشهر اظهار کرد: ترویج و توسعه ازدواج آسان در بین مددجویان یکی از اولویت‌های مهمی است که باید در این نهاد به صورت ویژه دنبال شو‌د.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در شهرستان ایرانشهر 11 هزار مددجوی کمیته امداد تحت پوشش بوده که 90 درصد آنها از کمک‌های این نهاد مقدس بهره‌مند می‌شوند، افزود: ایجاد ساز و کارها مناسب در راستای تسهیل در امر ازدواج مددجویان به عنوان یک امر مهم مورد توجه این نهاد بوده و در این راستا حمایت ویژه‌ای از مددجویان می‌شود.

مدیر کمیته امداد ایرانشهر از پرداخت 300 فقره کمک هزینه ازدواج به ارزش 6 میلیارد ریال خبر داد و اضافه کرد: ارائه مشاوره‌های فردی، تخصصی و گروهی به مددجویان در شرف ازدواج با هدف پایدارسازی زندگی مشترک زوجین از دیگر برنامه‌های مدنظر برای توسعه خدمات دهی به جامعه هدف است.

تراقویی با اشاره به اینکه ارائه این آموزش‌ها نقش مهمی در پایداری ازدواج در بین مددجویان دارد، گفت: در حقیقت مشارکت مردم به ویژه افراد خیر و متمکن جامعه در راستای کمک به تسهیل در روند ازدواج در بین نیازمندان به ویژه مددجویان تحت پوشش این نهاد مقدس بیش از گذشته ضروری است.

گفتنی است؛ در پایان این همایش به برخی از نوعروسان و دامادها هدایای کمک هزینه نقدی ازدواج اهداء شد.
انتهای پیام/
يکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب: 425222
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *