۰

گذشت در راه خدا پرورش افرادی چون «شهیدمیرحسینی‌» را ممکن می‌کند

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: گذشت از گناه، مال، عزیزان و جان ویژگی‌های بارز شهدا بود که اگر در افراد امروزی نهادینه شود این افراد از لحاظ اخلاقی و معنوی مانند شهدایی همچون میرحسینی‌ها می‌شوند.
گذشت در راه خدا پرورش افرادی چون «شهیدمیرحسینی‌» را ممکن می‌کند
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه اطلاع‌‌رسانی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، سردار حسین معروفی در یادواره شهدا و ایثارگران کربلای 5 اظهار داشت: بودن در محضر شهدای زنده‌ (ایثارگران و رزمندگان) که جان خود را در کف دست قرار داده و برای آرامش، آسایش و امنیت جامعه تلاش کردند افتخار بزرگی است که نصیبمان شده است.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: پیشکسوتان دفاع مقدس افرادی هستند که برای بقاء دین خدا و حفظ کرامت اسلامی، تمامیت ارضی جان خود را فدا کردند و چراغ هدایت ما برای سعادت الهی هستند.
این مسئول ادامه داد: وظیفه ما نسبت به شهدای بزرگ همچون شهیدان میر حسینی، عالی، خدری، هراتی، کیخاها و غیره لازم و ملزوم است که این افراد را در بُعد عرفانی شهدا بشناسیم و شناخت عمیقی بر روی آنها داشته باشیم.
وی پنچ ویژگی اصلی مجاهدین در راه خدا را گذشت از گناه، مال، عزیزان و جان عنوان کرد و گفت: شهدا دارای این ویژگی‌ها بودند که افراد مقرب و شایسته خدا شناخته شدند و به درجه رفیع شهادت هم نائل آمدند.
سردار معروفی با تاکید بر اینکه شهدا با خداوند معامله کردند بیان داشت: شهید قانع نمی‌شود جز اینکه خدا را بشناسد.
وی گفت: اگر پنج ویژگی گفته شده در افراد امروزی نهادینه شود این افراد از لحاظ اخلاقی و معنوی مانند شهدایی همچون میرحسینی‌ها می‌شوند.
انتهای پیام/
دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب: 425338
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *